אנחנו לא יודעים אם יצא לכם לשמוע על להקה בשם "וואן דיירקשן", אבל אם תשאלו את הטינאייג'ריות באיזורכם, אז בטח תרצו לדעת שהתפרסם היום סרטון של חלק מחברי הלהקה מעשנים ג'וינטים ומתבדחים על מריחואנה, במהלך מסע ההופעות שלהם באמריקה הדרומית. לא משהו, שמעריצות הלהקה (בנות ה-14 בממוצע) צריכות להיחשף אליו.
בסרטון אפשר לראות את חבר הלהקה לואי טומלינסון, בן 22, מחזיק את המצלמה ומסביר לצופים מה הם רואים: "הנה אנחנו עוזבים את פרו, מדליקים ג'וינט. ימים שמחים". ואז הוא שואל את זאין מאליק שלצידו, חבר להקה נוסף: "מה אתה חושב על סוג כזה של תוכן?", וזאין בן ה-21 אומר: "לגמרי שנוי במחלוקת".
2 צפייה בגלריה
ד'ה בסט ג'וינט אבר. זאין מאליק
ד'ה בסט ג'וינט אבר. זאין מאליק
ד'ה בסט ג'וינט אבר. זאין מאליק
מן הסתם, הצילומים האלה יכו בתדהמה הורים של מיליוני ילדים המעריצים את הלהקה. יתכן שפרסום הסרטון גם יגרום לביג בוס, סיימון קאוול, לא לבנות על הצלחתם הענקית בארצות הברית ולהפוך אותם לסופרסטארים, לאחר שבארה"ב יכולים לאסור על שני חברי הלהקה המצולמים בסרטון להיכנס למדינה, בה הם אמורים להופיע בקיץ הקרוב.
במהלך הסרטון לואי וזאין מתבדחים אחד עם השני, בעוד שלושת חברי הלהקה האחרים, ליאם פיין, הארי סטיילס ונייל הורן לא נמצאים ברכב, אבל מן הסתם לא ממש רחוקים ממנו - כנראה ברכב אחר.
טומלינסון החל לצלם בזמן שהלהקה התכוננה לעזיבה. כאשר הוא שמע ויכוח בין אחד המאבטחים של הלהקה לנהג, הוא אמר: "הם רבים בנוגע לג'וינט בשפה אחרת. איזה דבר נהדר לצלם. הם רק שואלים אם זה בסדר". מישהו שאל בנוגע לצילום: "מותר לנו לדבר על ההברחה?" ולואי ענה: "כן, על זה הסרטון".
2 צפייה בגלריה
this is them. זאין מאליק
this is them. זאין מאליק
this is them. זאין מאליק
כמה דקות לאחר מכן אמר לואי: "אני רוצה להדליק", ומישהו מהצוות הושיט לו מצית, וההבהוב של הג'וינט המגולגל נתפס במצלמה. כל זאת קרה בזמן ששוטר על אופנוע מלווה את רכבם. לואי, שמן הסתם היה במצב מעושן, אמר: "זאת המשטרה. זאת המיש-מיש. תסתכל על זה, בן זונה! הנה הוא מסתכל. הוא חושב 'אני יכול להריח חומר בלתי חוקי כאן'".
בשלב מסויים ניתן לראות את מאליק מקבל מלואי בחיוך מה שנראה כמו ג'וינט דלוק, ומעשן. "איך זה, זאין?" שואל לואי, וזאין עוצר את נשימתו ואז נושף, אומר: "נחמד". טומלינסון מכוון את המצלמה על הג'וינט ושואל את מאליק: "מה אתה חושב על התרבות כאן?" והזמר עונה "זה נהדר. זה הולך להיות אפילו יותר נהדר אחרי שנגיע לג'מייקה".