חברת פאנל "משטרת האופנה" בערוץ E! ובתו של הזמר אוזי אוסבורן, קלי, התראיינה למגזין "BWatt" וסיפרה על הבעיות בבית משפחת אוסבורן, על התמכרויותיה לסמים ומחלת הסרטן שתקפה את אמה.
4 צפייה בגלריה
עם מסיכה, אבל חושפת. קלי אוסבורן
עם מסיכה, אבל חושפת. קלי אוסבורן
עם מסיכה, אבל חושפת. קלי אוסבורן
(צילום: גטי אימאג'ס)
על שער המגזין אוסבורן בת ה-29, אולי הצטלמה כשהיא חובשת מסיכה בצבע זהב וחולצה עם מחשוף ענק,אבל בפנים, היא כבר חשפה סיפור הרבה פחות נוצץ: בשנת 2002 אמה, שרון אוסבורן אובחנה כחולת סרטן, ובשנת 2003 אביה עבר תאונת אופנוע. "זמן ארוך מאוד ישבתי ואמרתי לעצמי 'למה אני? למה כמעט הרגתי את עצמי באמצעות סמים? למה אימא שלי כמעט מתה מסרטן?', חשפה אוסבורן בראיון, "שאלתי 'למה אבא שלי נקלע לתאונת אופנוע שכמעט הרגה אותו? למה לאחי יש טרשת נפוצה, מחלה בלתי ניתנת לריפוי?', המשיכה והוסיפה: "ואז ישבתי וחשבתי ברצינות על החיים שלי, והבנתי שאלה החיים. זאת בורות מצידי לחשוב שאני האדם היחיד בעולם שמתמודד עם אתגרים כאלה". צודקת.
מאז, לדבריה של אוסבורן, השתנתה זווית הראייה שלה בנוגע לחיים. כיום היא מסתכלת על ההתמודדויות של משפחתה ולומדת מהן. "אימא שלי לימדה אותי להיות לוחמת, שחיוך יכול להיות התרופה הטובה ביותר. לחיות כל יום כאילו הוא האחרון, שמשפחה היא הדבר היחיד שחשוב, ושאהבה היא הדבר האמיתי היחיד שנשאר לנצח". אם נחנקתם קצת מקלישאות, אנחנו איתכם, וגם מוסיפים: אל תשתו מים אחרי שתאכלו אבטיח.
4 צפייה בגלריה
התגברה על הכל. קלי אוסבורן
התגברה על הכל. קלי אוסבורן
התגברה על הכל. קלי אוסבורן
(צילום גטי אימאג'ס)
והנה דבר טוב שקרה בעקבות התאונה של אביה הרוקר, אוזי: המקרה גרם לזמר להשתקם ולהפסיק עם ההתמכרויות שלו, כך סיפרה קלי. "אחרי התאונה של אבי הוא הפסיק להשתמש בסמים ולשתות אלכוהול. זה היה קשה, אבל נכון לעכשיו הוא נגמל לחלוטין והפך לאדם, לבעל ולאב טוב יותר ממה שיכולתי לחלום".
גם בנוגע לפרסום שלה שיתפה אוסבורן את קוראי המגזין בכמה תובנות: "מעולם לא רציתי להיות כוכבת בלתי מושגת. אתם יודעים, מהסוג שיש להם פמליה של 50 אנשים לא נחוצים ואף אחד לא יכול ליצור איתם קשר עין", סיפרה. "לא משנה כמה קשה אתם עובדים על ההצלחה שלכם, אל תטעו: היא ניתנה לכם במתנה, ובאותה מהירות בה קיבלתם אותה היא יכולה להילקח מכם". לגבי העבודה שלה ב"משטרת האופנה" סיפרה: "אני מקבלת משכורת כדי לדבר על אופנה - זאת העבודה הכי טובה בעולם". אנחנו לגמרי מסכימים.
4 צפייה בגלריה
רוצה להיות מושגת. קלי אוסבורן
רוצה להיות מושגת. קלי אוסבורן
רוצה להיות מושגת. קלי אוסבורן
(צילום: אימג'בק - GettyImages)
נוסף לעבודות הכייפיות הרגילות שלה, אוסבורן, שבעצמה ירדה מספר קילוגרמים לא מבוטל לפני כחמש שנים, גם סיפרה על השקת ליין האופנה לנשים במידות נפוצות יותר: "ראיתי שהרבה בגדים אופנתיים בארה"ב מסתיימים במידה 12 (42 בארץ), בעוד המידה של האישה הממוצעת בארצות הברית היא 48", ציינה, "זה הכעיס אותי וגרם לי לרצות לעצב בגדים לנשים בכל המידות. הליין שלי יתחיל במידה 36 ויסתיים במידה 54". בקרוב אצלנו.
4 צפייה בגלריה
בעברה. קלי אוסבורן
בעברה. קלי אוסבורן
בעברה. קלי אוסבורן
(צילום גטי אימאג'ס)