נעים בעיניים: השחקית ג'סיקה אלבה צללה עם הבת הונור בת השש במהלך נופש במקסיקו, והראתה לנו איך החלק העליון של הביקיני שלה מתלבש עליה נהדר. הראש הקטן בתמונה שייך לילדה, שאנחנו מקווים שהיא יודעת לצוף. לאימא, איך לומר, אנחנו פחות דואגים.
2 צפייה בגלריה
זהירות על הילדה. ג'סיקה אלבה
זהירות על הילדה. ג'סיקה אלבה
זהירות על הילדה. ג'סיקה אלבה
(צילום: splash news)
חוץ מהביקיני הקטן הזה, אלבה הצטלמה גם בבגד ים שלם, משום מה, למגזין "GQ" הבריטי, ויש לנו חשד כבד שבחרו בצבעים של מכבי תל אביב כי אלבה היא אוהדת סמויה.
אלבה בת ה-33 (תודו שלא הייתם נותנים לה יותר מ-23), שנראית נהדר אחרי שתי לידות, זכתה לראיון במגזין בעקבות משחקה בסרט ההמשך של "עיר החטאים", ולמרות שהיא נראית מדהים על השער, ולא בגלל פוטושופ - הכוכבת קצת התמרמרה בנוגע לרגליים שלה: "אני צריכה להדגיש חלקים שאני אוהבת בעצמי", סיפרה בכתבה, "והבטן שלי בסדר גמור. אני לא מתלהבת מהרגליים שלי כל הזמן, אבל אני לא אכסה את הבטן שלי. זה מה שנשים עושות. מדגישות מה שטוב בהן".
2 צפייה בגלריה
רגליים מופלאות. ג'סיקה אלבה
רגליים מופלאות. ג'סיקה אלבה
רגליים מופלאות. ג'סיקה אלבה
אנחנו לא יודעים מה הבעיה של הכוכבת עם הרגליים שלה, ואנחנו שמים לב שהיא ניסתה לצאת חיובית ולהתרכז בדברים שהיא כן אוהבת בעצמה, אבל היא קצת הצליחה לעצבן אותנו: אם בחורה שנראית ככה לא מרוצה מהרגליים שלה, מה נגיד אנחנו, אזובי הקיר עם הרגליים הקצרצרות שלנו? פויה, אלבה, לכי להסתכל בהגדרה המילונית של "צרות של עשירים" ותחזרי.
ג'סיקה אלבה בטיילר לעיר החטאים 2