במהלך ביקורו של פרדי פרינז ג'וניור השבוע בפסטיבל "קומיק-קון", התבקש הכוכב החתיך להתראיין לרדיו ABC. המראיין הנרגש שאל אותו לגבי התקופה בה שיחק לצידו של קיפר סאת'רלנד, בעונה השמינית של סדרת המתח, "24", ופרינז ג'וניור לא הצליח לשמור על ממלכתיות. במקום ראיון סטנדרטי ועמוס סיסמאות ומחמאות, הכוכב הוציא קבל עם ועדה את כל הזעם ששמר בבטן במשך 4 שנים.
"קיפר הוא האיש הכי לא מקצועי בעולם", הכריז פרדי והוסיף כי החוויה לשחק לצידו של סאת'רלנד בן ה-48 הייתה כה טראומטית, עד שכמעט גרמה לו לפרוש מתחום המשחק. "עשיתי את 24... זה היה מחריד. שנאתי כל רגע. רק רציתי לפרוש מעסקי הבידור אחר כך, אז די הפסקתי עם זה".
2 צפייה בגלריה
שנא כל רגע. פרדי פרינז ג'וניור
שנא כל רגע. פרדי פרינז ג'וניור
שנא כל רגע. פרדי פרינז ג'וניור
(צילום: gettyimages)
וזה לא הכל: פרינז בן ה-38, לא הסתפק בדברים האלו והוסיף: "קיפר היה האדם הכי לא מקצועי בעולם. אני לא מלכלך עליו מאחורי גבו, אמרתי לו את זה גם בפנים. אני חושבת שכל מי שעובד איתו אמר את זה".
לדברי אתר TMZ, פרינז עדיין שונא את סאת'רלנד כל כך, עד שהוא ירד עליו גם בגלל קומתו הנמוכה: "הלכתי לעבוד עם וינס מקמהן (יו"ר WWE), למען השם. אבל לפחות הוא היה מגניב וגבוה. לא הייתי צריך לחלוץ את נעליי על מנת לצלם סצינות איתו, כמו שהכריחו אותי לעשות ב'24'. שימו את הבחור על ארגז תפוחים או שפשוט לא תצרפו אותי לקאסט בפעם הבאה. אתם יודעים, אני 1.83 והוא 1.65". אאוצ'.
פרדי פרינז ג'וניור מתראיין ב-2010
באופן מפתיע, בראיונות שנערכו עמו ב-2010 היו לו רק דברים טובים להגיד על סאת'רלנד. אבל הפעם, כמו שהסביר מקורב לפרינז, הוא מאמין שיש סיבה לכך שקשה לעבוד עם השחקן: אלכוהול. לדברי המקורב, קיפר נהג להגיע לסט כשהוא שתוי וישב בטריילר שלו במשך שעות בעוד כל הצוות מחכה, וזה הפריע למשפחות השחקנים והצוות. לדבר האתר, פרדי טען שקיפר גרם לפיטורי אנשי צוות שהוא לא חיבב. לטענת מקור אחר, פרינז היה אמור להפוך לכוכב הראשי של הסידרה, אבל בגלל שהחוויה הזו הפכה לסיוט מבחינתו, הוא ויתר על התענוג.
2 צפייה בגלריה
לא מבין מה רוצים ממנו. קיפר סאת'רלנד
לא מבין מה רוצים ממנו. קיפר סאת'רלנד
לא מבין מה רוצים ממנו. קיפר סאת'רלנד
(צילום: gettyimages)
דובר רשת "פוקס" מסר לאתר הרכילות: "קיפר היה הכי מקצועי במהלך צילומי התוכנית והיה אהוב על ידי השחקנים והצוות. לא היינו עושים עוד עונה של '24' אם המצב היה כפי שפרדי תיאר". הדובר של סאת'רלנד הגיב: "קיפר עבד עם פרדי לפני 5 שנים וזו פעם הראשונה שהוא שומע על התלונות האלו. קיפר נהנה לעבוד עם פרדי והוא מאחל לו לו כל טוב".