זוהי שנה לא טובה להיות אחות של שחקנית מפורסמת בהוליווד: ג'סיקה ברימור, אחותה-למחצה של השחקנית דרו ברימור, נמצאה מתה במכוניתה בקליפורניה, ביום שלישי האחרון. רק לפני כמה חודשים, התאבדה אחותה למחצה של השחקנית ג'וליה רוברטס ,ננסי מוטס, והאשימה את האחות המפורסמת שדרדרה אותה לכדי מוות.
3 צפייה בגלריה
האחיות לבית ברימור
האחיות לבית ברימור
האחיות לבית ברימור
(צילום: gettyimages, פייסבוק)
הגופה של ברימור התגלתה במכונית על ידי שכנתה, מרתה לופז, שניסתה לצאת לעבודה אבל המכונית של ברימור חסמה את רכבה. היא ניסתה להעיר את בארימור (48) מספר פעמים ושאלה אם היא זקוקה לעזרה, לפני שהבחינה בצנצנת הכדורים וקראה למשטרה.
עדיין לא ידוע ממה מתה ג'סיקה, שהיתה אחותה למחצה של דרו דרך אביהן המשותף, השחקן ג'ון דרו ברימור, אך היא מתה ערב לפני שהייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ואף טרחה לבקר את אמה יום לפני כן. ביום ראשון אף פרסמה ג'סיקה בעמוד הפייסבוק שלה תמונה, בה כתוב: "החיים לא תמיד מפגישים אותך עם האנשים שהיית רוצה לפגוש בהם. לעיתים החיים גורמים לך לבוא במגע עם אנשים שאתה צריך לפגוש על מנת לעזור לך, לפגוע בך, להדריך אותך, לעזוב אותך, לאהוב אותך ולתת לך כוח להפוך לאדם שאתה אמור להיות".
3 צפייה בגלריה
רואים דמיון לאחות המפורסמת?
רואים דמיון לאחות המפורסמת?
רואים דמיון לאחות המפורסמת?
האחות המפורסמת, דרו, 39, כתבה בהודעה שהוציאה לציבור: "למרות שלא יצא לי לפגוש אותה הרבה, אני מאחלת לה ולבני משפחתה שלווה ואני מצטערת מעומק ליבי על האובדן שלהם". על פי הדיווחים, ליד המושב הקדמי של הרכב נמצאו מפוזרים מספר כדורים לבנים.
בעברה, סיפרה דרו לא מעט על חייה הקשים כנערה שהייתה מכורה לסמים ואלכוהול. באוטוביוגרפיה שלה, "ילדה קטנה ואבודה", שפורסמה כשהייתה בת 14, כתבה: "הפעם הראשונה ששתיתי אלכוהול הייתה בגיל 9. התחלתי לעשן מריחואנה בגיל 10 ולהשתמש בקוקאין בגיל 12". בגיל 13 נכנסה ברימור למרכז גמילה, שלאחריו ניסתה להתאבד, ובעקבות כך נכנסה שוב למכון גמילה. בגיל 15 הגישה בקשה לחיות בנפרד מהוריה, והצליחה. אביה ג'ון היה אלכוהוליסט שנטש את אשתו ובתו כאשר הייתה תינוקת והיה נכנס ויוצא מבתי כלא בגין שימוש בסמים. כמה שנים לאחר מכן הוא מת מסרטן.
אמה של דרו, ג'ייד, שנאבקה על מנת לשרוד כשחקנית, נהגה לקחת את בתה למועדוני לילה כבר כשהייתה בת שמונה, והגיעה איתה לאודישנים לפני שהייתה אפילו בת שנה. דרו תיארה את יחסיה עם אמה כ"הקרב הגדול ביותר בחיי". גם סביה של דרו, השחקן ג'ון בארימור, מת משחמת של הכבד בעקבות שתיית יתר של אלכוהול, בגיל 60. עם כזו שושלת יוחסין, אנחנו שמחים לראות שדרו ברימור בכלל מתפקדת.
3 צפייה בגלריה
ברימור לא ממשיכה את הקו המשפחתי
ברימור לא ממשיכה את הקו המשפחתי
ברימור לא ממשיכה את הקו המשפחתי
(צילום: gettyimages)