טלולה וויליס בת ה-20, בתם של דמי מור וברוס וויליס, הולכת בעקבות אחיותיה בכל מה שנוגע לחשיפת הגוף: היא הצטלמה לסרטון באתר "Stylelikeu's" בו היא מדברת על הפרעת דימוי הגוף ממנה סבלה בנעוריה, הנקראת "הפרעת גוף דיסמורפית" (הסובלים ממנה מוטרדים בצורה מופרזת ממאפיינים בהופעתם החיצונית שהם תופסים כפגמים, דבר הגורם להם מצוקה עזה או פוגע בתפקודם בתחומי חיים שונים), שגרמה לה להגיע למשקל של 43 ק"ג - בעודה מתפשטת עד לחזיה ותחתונים.
"לפעמים אני מרגישה שהורים מסתכלים עלי וחושבים 'תודה לאל שהיא לא הבת שלי'", התוודתה וויליס בסרטון המטריד, "היו לי הרבה מאבקים כשהייתי צעירה. אובחנתי עם הפרעת גוף דיסמורפית אחרי שקראתי את הצהובונים המטופשים האלה כשהייתי בת 13, והרגשתי שאני מכוערת. תמיד".
4 צפייה בגלריה
הרגישה מכוערת. טלולה וויליס
הרגישה מכוערת. טלולה וויליס
הרגישה מכוערת. טלולה וויליס
במהלך הוידוי החושפני טלולה פשטה בגד אחר בגד עד שנותרה בתחתונים וחזייה בלבד. "האמנתי לאנשים זרים יותר מאשר לאלה שאהבו אותי, בגלל שמה הסיבה שאאמין שאנשים שאוהבים אותי יגידו לי מה הם חושבים באמת?", סיפרה. בעקבות כך היא התחילה להסתובב עם מחשופי ענק ומכנסונים קצרים, הדברים שבגללם, לדבריה, "קיבלתי יותר תשומת לב". אבל לפני שנה היא פתאום הגיעה למסקנה שהיא מעדיפה לחיות אחרת. "התחלתי לכפתר את החולצות שלי עד הצוואר ולבשתי מכנסיים ארוכים שלא היו צמודים", סיפרה, "וחולצות שחשפו רק את זרועותיי. והרגשתי כל כך יפה. זאת הייתה הארה מדהימה בשבילי, כשהבנתי שכל תשומת הלב חייבת להיות עכשיו מכוונת לפנים שלי, וזה היה כל כך מפחיד בשבילי, בגלל שתמיד רציתי לגרום לאנשים להסיט את המבט מפניי".
4 צפייה בגלריה
קיבלה תשומת לב כשחשפה. טלולה וויליס
קיבלה תשומת לב כשחשפה. טלולה וויליס
קיבלה תשומת לב כשחשפה. טלולה וויליס
בסרטון גם סיפרה וויליס על ההרעבה העצמית שעברה, שנגרמה בעקבות הבגדים החושפניים איתם הלכה: "הרגשתי שאני לכודה בגוף שלי. שנאתי את זה שאני נראית סקסית, אז ניסיתי להוריד משקל, הגעתי ל-43 ק"ג, איבדתי את הקימורים שלי והשדיים שלי הפכו לשקיות תלויות שאין בהן שום דבר, ואז הייתי במצב של 'היי, אתם מאמינים לי עכשיו שיש לי בעיה בגוף?'".
להזכירכם, וויליס הצעירה איננה הבת היחידה במשפחה שמתפשטת כדי להבהיר נקודה: לפני כחודש וחצי הסתובבה במנהטן סקאוט וויליס (23), אחותה הגדולה, כשהיא עירומה ,על מנת למחות על מדיניות הצנזורה של אינסטגרם, שמחקו לה את החשבון בעקבות תמונות חושפניות שהעלתה.
4 צפייה בגלריה
לכודה בגוף שלה. טלולה וויליס
לכודה בגוף שלה. טלולה וויליס
לכודה בגוף שלה. טלולה וויליס
על פי דיווחים, טלולה גם נכנסה בימים אלו למכון גמילה בעקבות התמכרות לאלכוהול וקוקאין. מגזין "סטאר" מדווח שביולי האחרון וויליס הגיעה למרכז טיפולי מיוחד למפורסמים באריזונה. אמה, השחקנית דמי מור, נכנסה למכון גמילה ב-2012 בעקבות שימוש בסמים, והמגזין טוען שהיא מפחדת שהבת שלה תלך בדרכיה. "דמי מרגישה אשמה בנוגע להתנהגותה של טלולה, שיצאה משליטה", סיפר מקור, "זה כאילו שהיא חווה שוב את העבר שלה. אבל היא מנסה להיות חזקה עבור בתה.
וויליס נעצרה כשהייתה בת 17 בגין שתייה מתחת לגיל המותר, ועל פי שמועות היא פיתחה מוניטין של נערת מסיבות הוליוודית הוללת. "טלולה לא מבחינה בין אסור למותר בגלל שלא לימדו אותה להציב גבולות", סיפר מקור אחר, "היא מחפשת צרות על מנת לקבל תשומת לב. ה"סטאר" גם מדווח שאחותה סקאוט תפסה אותה מסניפה קוקאין במלון רוזוולט, וסיפרה על כך לאביהן, ברוס, שאיים על טלולה שהוא יפסיק לה את המימון הכספי אם לא תשנה את דרכיה. אבל על פי דיווחים ההתמכרות שלה לקוקאין רק התגברה מאז, במיוחד אחרי שהיא עברה לניו יורק ביוני האחרון.
לפני תקופה קצרה סיפרה וויליס לאמה על ההתמכרות שלה, שעודדה אותה לנסות למצוא עזרה. "דמי הייתה בשוק כשטלולה התוודתה בפניה", סיפר אחד המקורות, "אבל היא מכירה מקרוב את הנושא ויודעת שלא צריך לשפוט אותה. היא יודעת שהבת שלה צריכה אותה, והיא שמחה שהיא יכולה לעזור לה".
4 צפייה בגלריה
הצליחה להתגבר. טלולה וויליס
הצליחה להתגבר. טלולה וויליס
הצליחה להתגבר. טלולה וויליס
(צילום: gettyimages)