תפסנו אותך: מנחת הטוק שואו, קווין לטיפה, נתפסה ביום ראשון האחרון בעדשת מצלמת הפפראצי של האתר Just Jared, כשהיא מתנשקת עם אישה, בחופשה בפורטו סרבו, סרדיניה.
הראפרית לשעבר, בת ה-44, לא מאשרת ולא מכחישה את השמועות לגבי זהותה המינית כבר שנים, אולם עכשיו, כשהיא מונצחת מנשקת את מי שחושדים שהיא בת זוגה, הרקדנית אבוני ניקולס, קצת יהיה לה קשה להכחיש.
3 צפייה בגלריה
(צילום: splashnews)
קווין לטיפה שמרה על עמימות בכל הנוגע להעדפותיה במשך שנים ואפילו בתכנית הטוק שואו שלה, זה ידוע כי מדובר בנושא שאסור להעלות לדיון. מנגד, היא השתתפה בטקס הגראמי השנה, בו התחתנו 33 זוגות (חלקם חד מיניים), ועדיין לא רמזה דבר לגבי בן או בת זוג.
בשנת 2012, כשהופיעה במצעד הגאווה של לונג ביץ', היא אמרה לקהל שהם "האנשים שלה", אך לאחר מכן, כששאלו אותה אם זו היתה היציאה שלה מהארון, היא אמרה שהיא התכוונה שהפעם הראשונה בה היא השתכרה עשרת אלפים דולר היתה מול גייז ולכן יש לה מקום חם בלב עבורם, אבל לא יותר מזה.
כששאלו אותה האם היא לסבית או לא, ענתה "אין לי בעיה כשמדברים על מישהו שהוא גיי. יש לי בעיה כשמדברים על החיים האישיים שלי. לא אכפת לי אם אנשים חושבים שאני לסבית או לא. תניחו מה שאתם רוצים. אתם עושים את זה בכל מקרה". וגם הבהירה "מעולם לא התייחסתי לחיים האישיים שלי בפומבי וזה פשוט לא יקרה". חבל.
3 צפייה בגלריה
(צילום: splashnews)