שרה יודעת לשחק אותה: המנחה של ערוץ E!, ג'וליאנה רנסיק, לא ראתה את זה בא - כחלק מאירועי השטיח האדום של טקס האמי שהתקיים אתמול, היא בדקה את תוכן תיק הקלאץ' של הקומיקאית שרה סילברמן ועברה על תוכנו מול המצלמה. במהלך החיטוט הוציאה סילברמן משהו שנראה כמו עט עם נוזל שקוף, והכריזה: "זו המריחואנה שלי, המריחואנה הנוזלית שלי".
רנסיק, שלא ידעה למה היא נכנסת (למרות שעם סילברמן, היא די היתה צריכה לצפות למשהו כזה), לקחה לקומיקאית את התיק הקלאץ' והחלה לעבור על תוכנו, תוך כדי שהיא אומרת לה: "אני לא מאמינה שאת נותנת לי להסתכל מה יש לך בתיק". ואכן, רגע אחרי שהיא שלפה את המריחואנה שלה, רנסיק הרגישה לא נוח עם הסיטואציה ואמרה במבוכה "אוקיי, ממשיכים הלאה", בעודה מחטטת בתיק.
2 צפייה בגלריה
תיק ההפתעות. שרה סילברמן
תיק ההפתעות. שרה סילברמן
תיק ההפתעות. שרה סילברמן
(צילום: gettyimages)
מנגד, סילברמן בת ה-43 לא הייתה נבוכה בכלל והיא אפילו המשיכה להוציא את העט מתיקה ולהראות אותו במהלך ראיונות אחרים על השטיח האדום. כשכתב אחר שאל אותה מה יש לה בתיק, ענתה סילברמן: "טלפון נייד ומריחואנה... ומסטיק". הכתב הגיב: "באמת? אוקיי, התכוונתי לשאול אותך מה הדבר היחיד שצריך להביא לטקס פרסים, אבל אני חושב שעכשיו אני יודע מה זה". וסילברמן ענתה לו: "ובכן, אני לא שותה, אז אני לוקחת שאיפה מדי פעם". הגיוני.
2 צפייה בגלריה
תחת השפעה? שרה סילברמן
תחת השפעה? שרה סילברמן
תחת השפעה? שרה סילברמן
(צילום: gettyimages)
היום כבר הצליחו צלמי הוידאו פפראצי של TMZ לתפוס את שרה סילברמן ולשאול אותה אם זה נכון שהשתמשה במריחואנה במהלך הערב, והיא ענתה "כמובן שזה לא נכון. תכננתי להשתמש בזה רק אחרי שהאירוע יסתיים, כי אני אישה בוגרת". כשהכתב שאל אותה מה היה ההיילייט של הערב מבחינתה, ענתה סילברמן "כנראה שלדבר איתך". מצחיקה.