הזמרת שר נתבעת לאחר שהתבטאה בגזענות, כך מדווח היום (ה') אתר הרכילות TMZ. הכוכבת, כך נטען, אמרה לכוריאוגרף שלה במהלך אחת ההופעות, שיש "יותר מדי שחורים על הבמה". שר, להגנתה, טוענת שמדובר בהמצאה שקרית.
על פי פרטי התביעה, שר ערכה אודישן לרקדניות עבור המופע החדש שלה, "Dressed to Kill", כאשר הכוריאוגרף, קווין ווילסון, ציין כי הוא מחבב במיוחד "רקדנית בת מיעוטים מסויימת". בתגובה, כך טוען ווילסון, השיבה לו הזמרת בת ה-68: "יש לנו כבר יותר מדי צבעים על הבמה".
ווילסון טוען עוד ששר אמרה לו למצוא בחורה לבנה ובלונדינית שתתפקד כרקדנית, ושהודרך "לא ללהק יותר אף רקדנית כהת עור שחורה להופעה".
2 צפייה בגלריה
צבעוני לה מדי על הבמה. שר
צבעוני לה מדי על הבמה. שר
צבעוני לה מדי על הבמה. שר
(צילום: gettyimages)
על פי כתב התביעה, לאחר אחת ההופעות של שר בחודש יוני, שנערכה בלואיסוויל, הזמין אחד הרקדנים מעריצה לחדרו בבית המלון, ועל פי הדיווח תקף אותה מינית. התביעה טוענת ששר ניסתה לכסות על העניין, בכך שהשאירה את הרקדן בצוות ופיטרה את שלושת האנשים שאיימו לחשוף את המקרה.
אותם אנשים טוענים גם, שנמסר להם שהסיבה לפיטוריהם היא קיצוץ בתקציב אולם הם אינם מוכנים להאמין לכך, משום שמסע ההופעות של שר היה מצליח ביותר וגרף, על פי דיווחים, 54.9 מיליון דולר. ווילסון, שבעצמו אפרו-אמריקאי, טוען לאפליה על רקע גזעני.
דוברה של שר הגיב: "הטענות מגוחכות ולא יכולות להיות יותר רחוקות מהאמת". עורך דינה של הזמרת קרא להאשמות "בלתי אמיתיות ומוכחשות", והוסיף: "לייחס כאלו אמירות לשר, זה מגוחך".
2 צפייה בגלריה
פיטרה כדי לכסות. שר
פיטרה כדי לכסות. שר
פיטרה כדי לכסות. שר
(צילום: gettyimages)