כוכבת הסדרה "משפחה מודרנית", שרה היילנד, שמגלמת את היילי דאנפי המפונקת, קיבלה הלילה, לפי בקשתה, צו הרחקה מבן זוגה לשעבר, לאחר שאיים עליה וניסה לתקוף אותה. הצו תקף לשלוש שנים, ואוסר על האקס, מת'יו פרוקופ (24), להתקרב למרחק של מאה יארד (91 מטר) מהיילנד או מהכלב שלה, בארקלי ביקסבי.
2 צפייה בגלריה
היילנד ופרוקופ בימים מאושרים יותר
היילנד ופרוקופ בימים מאושרים יותר
היילנד ופרוקופ בימים מאושרים יותר
(צילום: gettyimages)
הכוכבת פנתה לבית המשפט בספטמבר האחרון והתלוננה כי בן זוגה לשעבר התעלל בה מילולית באופן קבוע, קרא לה "זונה" ועוד כינויים מעליבים יותר, ואף תקף אותה פיזית במאי האחרון, בגלל משהו שלבשה. "מר פרוקופ תפס אותי בכתפיים והטיח אותי על המכונית" היא אמרה בהצהרתה מאז, "הוא הניח את שתי ידיו על הגרון שלי והחל לחנוק אותי. האחיזה שלו היתה כל-כך חזקה שלא יכולתי לדבר או לנשום". בנוסף, סיפרה כי הוא איים לשרוף לה את הבית ואמר שיעלים את הכלב שלה. מהעדויות שנתנה לבית המשפט, התגלה כי לאחר שנפרדה מפרוקופ, הוא היה משאיר לה הודעות נאצה במשיבון, שולח לה הודעות טקסט מאיימות ואף איים להתאבד אם לא תחזור אליו.
היילנד הצטיידה בעורך הדין המפורסם של לינדזי לוהן, שון הולי, ואתמול, כאמור, קיבלה את הגנתו של בית המשפט, בצו שאומר כך:
אסור לפרוקופ להתקרב אל השחקנית או אל ביתה מרחק של לפחות 91 מטר. אסור לו ללכת למקום העבודה שלה. אסור לו לחזיק נשק או תחמושת מכל סוג אחר. אסור לו להתקרב למרחק של 100 יארד מהכלב, ואסור לו לפגוע בו בכל צורה שהיא. במידה ופרוקופ יפר את אחד האיסורים - הוא ילך לכלא.
2 צפייה בגלריה
קיבלה את הגנת בית המשפט
קיבלה את הגנת בית המשפט
קיבלה את הגנת בית המשפט
(צילום: gettyimages)
פרוקופ התארח ב"משפחה מודרנית" בעונה 3 פרק 22, שם גילם את איתן, מושא העניין של היילי. טוב, אנחנו די בטוחים שאפשר לסמוך על זה שלא נראה אותו שב להופעת אורח בסדרה. צפו בפרק (ותריצו לדקה 17:00):