רגע אחרי שעברי לידר הצטלם עם האליל שלו, כאחרון הגרופיז בספיישל שנות ה-80 באקס פקטור הבריטי, במוצ''ש האחרון, התפנה סיימון קאוול להתמודד עם הדרמה האמיתית שהטריפה את האולפן. מתברר שהשופטת ופליטת הספייס גירלז (הדיי כושלת, לא?) הצליחה לעלות על עצביו הרופפים גם ככה של יוצר התוכנית כאשר האשימה את אחת מהמתמודדות שלו ברמאות. קרייסס.
2 צפייה בגלריה
אתה בחיים לא תקרא למתמודד שלי רמאית נכון?
אתה בחיים לא תקרא למתמודד שלי רמאית נכון?
אתה בחיים לא תקרא למתמודד שלי רמאית נכון?
הסיבה: מיד עם סיום הביצוע שלה לשיר "It's a shame", המתמודדת פלר איסט נחשפה לביקורת נוקבת של הסקארי ספייס (39), שאכן קצת הפחידה אותה כשאמרה לה שההופעה הייתה טובה, אבל הבעיה היחידה היא שבפזמון לא שמעו את קולה מרוב קולות רקע וזה מתפרש כרמאות.
איסט שמעה את הביקורת ומיד פתחה את פיה על מנת להוכיח לשופטת שהיא טועה, אך קאוול (55) היה כל כךעצבני, עד שקפץ מיד והסביר שקולות הרקע שם בכוונה ושזה לא פייר לרמוז שיש פה רמאות כי כך גם הצופים בבית עלולים לחשוב. כשסיים את דבריו, קאוול זינק משולחן השופטים ואץ רץ לצנן את עצביו בחדר האיפור, תוך שהוא נובח על כל מי שנקרה בדרכו. מעניין למי לא תהיה עבודה בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
בעד מי אתם?
בעד מי אתם?
בעד מי אתם?
(צילום: GettyImages)
אגב, כנראה שהמפחידה נמצאת בדעת מיעוט, כי בניגוד אליה, השופטת שריל פרננדז ורסיני דווקא החמיאה למתמודדת ואמרה לה שהיא אחת מהמתמודדות האהובות עליה. איסט אמרה שהיא מקבלת את הביקורת ואולי הייתה בעיה בסאונד אבל היא שרה מכל הלב.

תשפטו בעצמכם:

אנחנו דווקא חושבים שהאפרו של איסט, הטופ המנומר שלה והראפ שעשתה מעלה במלאני בי זכרונות כאובים מהקריירה הזוהרת והקצרצרה שהייתה לה בשנות ה-90 ויצאה לה הקנאה. האמת, לא יפה לה ירוק.