הוליווד עלולה לספוג מכה כואבת בקרוב: ההורים הטריים, אווה מנדז וריאן גוסלינג, שוקלים לפרוש מקריירת המשחק הזוהרת שלהם ולעזוב את עיר הסרטים אל עבר העולם האמיתי, כך מדווח מגזין OK.
2 צפייה בגלריה
אל תעזבו אותנו!
אל תעזבו אותנו!
אל תעזבו אותנו!
(צילום: splashnews)
בני הזוג, שהביאו לעולם את בתם המשותפת, אזמרלדה אמדה בחודש שעבר, הגיעו למסקנה שהם לא רוצים לגדל את בתם באור הזרקורים. מנדז רוצה להיות אם ורעיה למופת, כך אומר מקור המקורב לבני הזוג למגזין, והיא לא תצליח לתחזק חיי בית ומשפחה שלווים בלוס אנג'לס. בנוסף, אומרים המקורות, מנדז מאסה ב"משחק התהילה" וטוענת שהדבר הגרוע ביותר שהם יכולים לעשות, זה לגדל את בתם בלוס אנג'לס. האמת, יש מצב שהיא צודקת.
גוסלינג ומנדז התחילו לצאת בשנת 2011 אחרי ששיחקו ביחד בסרט "המקום בתוך היער", אך מעולם לא התחתנו ולא אוהבים את העיסוק הציבורי בזוגיות שלהם. מאז שנכנסה להריון, ניסתה הכוכבת לשמור על דיסקרטיות וכמעט שלא יצאה מהבית על מנת שלא תתפס בעדשת מצלמות הפפראצי וגם מאז שנולדה בתם, הנמיכו בני הזוג פרופיל והשתדלו שלא להיראות בציבור.
גוסלינג, לפי המגזין, מסכים עם זוגתו ורוצה להתמקד בתפקיד האב לו חיכה הרבה זמן. לפי דיווחים, בין היעדים הפוטנציאליים לרי-לוקיישן אפשר למצוא את עמק או ג'יי בקליפורניה, או מדינת יוטה. אנחנו כבר מתגעגעים.
2 צפייה בגלריה
משחקת אותה כפרית
משחקת אותה כפרית
משחקת אותה כפרית
(gettyimages)