אווירת החגים בארצות הברית החלה אמנם כבר בשישי האחרון, בעקבות הבלאק פריידי ומבצעיוהמשוגעים, אבל שיא השיגעון נרשם כבר בארוחת חג ההודיה. כמו אצלנו, גם מעבר לים זו מצווה לארח לארוחת החג, אז תארו לכם מה היה קורה אילו השחקנית קייט הדסון (35) ואמה, השחקנית גולדי הון (68) היו מארחות אתכם לארוחה שכזו? זהו, שאנחנו טרם קיבלנו הזמנה, אך מי שהקדימה אותנו היא לא אחרת מאשר השחקנית-דוגמנית קארה דלווין. משעמם לא היה שם.
כשהם שבעים ומרוצים (ואולי אף שיכורים מעט), החליטה החבורה השמחה להיענות לאתגר חדש ומגניב, "מלחמת הריקודים של חג ההודיה", ולתת לנו שואו שיעשה גם לנו קצת טוב על הלב. בסרטון, נראות הדסון ודלווין רוקדות כאילו אין מחר לצלילי השיר החדש של ברונו מארס ומארק רונסון, כשהן מפגינות כוריאוגרפיה מרשימה-כזו שלא הייתה מביישת אפילו את אמיר פיי גוטמן.
2 צפייה בגלריה
בנות רק רוצות לעשות כיף
בנות רק רוצות לעשות כיף
בנות רק רוצות לעשות כיף
(צילום: getty images)
לטובת האתגר גייסה הדסון גם את הארוס, סולן להקת מיוז מת'יו בלאמי ואת השחקן קורט ראסל, בן זוגה של הון. גולדי עצמה, נשארה הפעם מאחורי המצלמה ונתנה לחבר'ה את הוראות הבימוי. מי שאיתגרה את הדסון אגב, הייתה הרקדנית-זמרת-שחקנית, ג'וליאן יו, שעשתה קליפ מגניב משלה. תיהנו:
2 צפייה בגלריה
המארחות המגניבות בעולם
המארחות המגניבות בעולם
המארחות המגניבות בעולם
(צילום: gettyimages)