לא קל להיות אמן בישראל. רובם לא מצליחים להתפרנס רק מהאמנות ופונים למקורות הכנסה נוספים, אך אם טעינו לחשוב שמדובר בבעיה ארצית בלבד, כנראה שגם באמריקה הדבר נפוץ. אחרת איך תסבירו את זה שמיילי סיירוס (22), ששוויה מוערך בכ-36 מליון דולרים, מקדימה תרופה למכה וכבר עכשיו דואגת לימים שאחרי הקריירה, כשהיא מחליטה להרחיב את כישוריה ומקבלת שיעורים פרטיים בריקוד. מחשפניות. מופתעים? אנחנו פחות.
(הסרטון מאתר TMZ)
כל זה קרה בסוף השבוע האחרון. סיירוס הופיעה ביום רביעי במיאמי ונתנה את אחת ההופעות ההזויות שלה. הזמרת, שכבר ידעה רגעים הזויים בחייה ,החליטה להתחיל את ההופעה בהתוודות בפני הקהל, שהיא בדרך כלל לא שותה או מעשנת סמים לפני הופעה (אחראית כבר אמרנו?), אבל בגלל שהם נראים רגועים, היא הדליקה ג'וינט על הבמה. שלא נאמר, עוד יום רגיל במשרד. זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על האאוטיפט ,שכלל שתי מדבקות דיסקו על פטמותיה של הזמרת, חלק תחתון-סופרמן סטייל (משמע: חוטיני על המכנסיים) ופאת דיסקו כסופה בהתאמה. לו רק משטרת האופנה הייתה אמיתית.
2 צפייה בגלריה
אאוטפיט לגיטימי סך הכל
אאוטפיט לגיטימי סך הכל
אאוטפיט לגיטימי סך הכל
למחרת היום, אחרי שהתאוששה, הצטרפו סיירוס ובן זוגה, פטריק שוורצנגר (כן, הבן של ארנולד) לפריס הילטון (33), שהגיעה למיאמי בשביל לתקלט במסיבה של המותג "מוסקינו". אחרי שהילטון סיימה את הסט הלוהט, התפנתה השלישייה לצאת ולקרוע את מיאמי במועדון חשפניות, שם נפרדו מ-10,000 דולרים. לא זול יחסית לשיעור ריקוד על עמוד לא?
לא ברור אם מדובר בתחביב חדש או מחשבה על היום שאחרי הקריירה, אבל כך או כך, שוורצנגר (21) לא נראה מודאג ומסתבר שגם הביע תמיכה, על ידי כך שתחב שטרות לתוך מכנסיה של בת זוגו המפזזת. וכך חברים, נראית רומנטיקה.
2 צפייה בגלריה
זו ציפור? זה מטוס? לא, זו מיילי סיירוס
זו ציפור? זה מטוס? לא, זו מיילי סיירוס
זו ציפור? זה מטוס? לא, זו מיילי סיירוס