מגזין ELLE לחודש ינואר הקרוב, מציג על השער שלו תמונה מרוטשת במיוחד של ניקול קידמן. כשמדפדפים בין דפי הגיליון, מגלים כי לא רק התמונה החיצונית זכתה לעיבוד פוטושופ מוגזם, גם הפקת האופנה בתוך המגזין מביכה משהו ברמת הריטוש שקיבלה השחקנית, ואולי זה בכלל נועד להסב את תשומת לב הקוראים מהראיון האומלל?
3 צפייה בגלריה
למה לרטש בגסות כזו?
למה לרטש בגסות כזו?
למה לרטש בגסות כזו?
בין הדברים שאמרה השחקנית בת ה-47 למגזין, היא מספרת על נישואי הבזק לזמר קית' אורבן (47), שנערכו אחרי פחות מחודש של היכרות ומחזיקים מעמד כבר 8 שנים. קידמן מודה שהמהלך היה מסוכן ובהחלט לא רגיל אבל מושלם עבורה. "אני ספונטנית, אני קופצת למים, אני אוהבת להתחתן כדי להכיר אחד את השניה. אני יודעת שזה נשמע מאוד מוזר, אבל זו אני, זה תהליך טבעי יותר".
בנוסף, כששמעה כי המראיינת שלה בהריון, נמסה השחקנית, שנחשבת לסוג של "מלכת קרח" בתעשייה, והגיבה בהתרגשות יתרה. "את בהריון? איזה כיף לך! ". המראיינת ציינה שהדוברת של קידמן, שנכחה בזמן הראיון, ביקשה שהמשפט הזה יהיה מחוץ לפרוטוקול, אך קידמן התעקשה שהוא דווקא ייכנס. "אני הפכתי לאמא בפעם האחרונה בגיל 43, וסבתא שלי ילדה את בתה האחרונה בגיל 49. כל חודש אני מתפללת שאני בהריון, הלוואי והייתי".
3 צפייה בגלריה
תנוחה מאוד טבעית בסך הכל
תנוחה מאוד טבעית בסך הכל
תנוחה מאוד טבעית בסך הכל
להזכירכם, לקידמן יש שני ילדים מאומצים יחד עם הגרוש טום קרוז (52), לו הייתה נשואה 11 שנים וכשנפרדו השניים, קידמן הייתה בחודש השלישי להריון שלא צלח והיא עברה הפלה טבעית. הילדים המאומצים אגב, מעדיפים בבירור את אביהם ולא נראו עם קידמן בשנים האחרונות. עם אורבן יש לה שתי בנות, סאנדיי רוז ופיית' מרגרט, ושתיהן נולדו בעזרת אם פונדקאית. לא פעם הביעה קידמן את צערה על כך שלא הצליחה להביא ילדים לעולם, אך עם ארבעה ילדים בארסנל, וכשהיא מתקרבת לגיל 50, אנחנו חושבים שהיא לגמרי יכולה להירגע עם לנסות להיכנס להריון. וגם עם הבוטוקס, אם כבר מדברים.
3 צפייה בגלריה
מרוטשת עד מאוד. חבל
מרוטשת עד מאוד. חבל
מרוטשת עד מאוד. חבל