תמיד אומרים שקנדים הם בין האנשים המנומסים בעולם. ג'סטין ביבר הוא אולי לא דוגמה טובה, אבל קיאנו ריבס לגמרי הוכיח שזה נכון, ביום שישי האחרון , בניו יורק, כשחיכה בתור 20 דקות בשביל להיכנס למסיבה של..עצמו. אתר Page Six מדווח כי ריבס (50) נראה, כשהוא מחכה בתור, בגשם, בכניסה למסיבת הסיום של הסרט בכיכובו "בת האלוהים" (בתרגום חופשי).
2 צפייה בגלריה
אצילי וצנוע. קיאנו ריבס
אצילי וצנוע. קיאנו ריבס
אצילי וצנוע. קיאנו ריבס
(צילום: Gettyimages)
קיאנו מסתבר,ידוע בתור איש צנוע. רוני סאנשיין, נהג לימוזינות שמסיע בדרך כלל להקות רוק, היה במקום ורק חיזק את הטענה, כשסיפר למגזין ה"ניו יורק פוסט", כי הוא לא האמין למראה עיניו כשהוא ראה את ריבס עומד מחוץ למועדון, באיזור צ'לסי במנהטן. "קיאנו היה מאוד סבלני וחיכה. אני לא חושב שהוא אמר משהו כמו "אני קיאנו" לסלקטור. אף אחד לא זיהה אותו". סאנשיין הוסיף שריבס נראה כרגיל, לא בלט בשטח ובסך הכל חיכה לשני חברים שלו שיבואו. הוא התנהג בצניעות. פייר, אנחנו מאוד מתרשמים.
דובר המועדון נואל אשמן נשמע מאוד מתנצל כשדיבר על האירוע, והדגיש שהסבלנות של ריבס ראויה להערכה ומתאימה לגישה של השחקן בחיים. אחלה התנצלות נואל. כך אמר גם הבעלים של המועדון, אך הסיפור לא נגמר פה. מסתבר שבזמן שהמתין בסבלנות בחוץ, מצא השחקן הקנדי כרטיס אשראי ובתור האדם המקסים שהוא, ניגש ריבס לעמדת הדי ג'יי, לקח את המיקרופון והכריז "היי דון ג'ונאס, מצאתי את כרטיס האשראי שלך בחוץ, בוא אליי ואחזיר לך אותו" המדור נמס.
2 צפייה בגלריה
ועכשיו בפרופיל
ועכשיו בפרופיל
ועכשיו בפרופיל
(צילום: Gettyimages)