הבמאי האמריקאי טים ברטון (56) ובת זוגו, השחקנית הבריטית הלנה בונהם קרטר (48), נפרדו אחרי 13 שנים של זוגיות נוצצת. דובר של בונהם קרטר, אמר אתמול (ג') לתקשורת שהשניים, שמעולם לא נישאו אך יש להם שני ילדים, "סיימו את מערכת היחסים ביניהם בטוב מוקדם יותר השנה". הדובר המשיך ואמר "טים ברטון והלנה בונהם קרטר נפרדו בטוב השנה והם ממשיכים להיות חברים והורים לילדיהם. אנחנו מבקשים לכבד את פרטיותם של השניים ושל ילדיהם בתקופה הזאת".
2 צפייה בגלריה
הזוג הראשון של הקולנוע הבריטי
הזוג הראשון של הקולנוע הבריטי
הזוג הראשון של הקולנוע הבריטי
(צילום: gettyimages)
השמועות גורסות כי בונהם קרטר היא זו שעומדת מאחורי הפרידה, אך היא שבורת לב. מקורבים לשחקנית אומרים כי "טים עובר משבר אמצע החיים קלאסי, והוא קלישאה מהלכת. הלנה נתנה לו הרבה זמן להיסגר על עצמו ולהבין מה הוא רוצה".
השניים נפגשו כשברטון (הידוע בזוגיות הקולנועית המוצלחת בינו ובין ג'וני דפ) ליהק את בונהם קרטר לסרט כוכב הקופים בשנת 2001. באוקטובר שנה שעברה, אמרה בונהם קרטר כי אולי לא יעבדו ביחד בצורה מקצועית שוב בגלל שברטון "נעשה חולה" מלעבוד איתה. כמובן שזו הייתה בדיחה, אבל אתם יודעים איך אומרים, בכל צחוק יש גם קצת אמת.
בעבר היו שמועות על בגידה של ברטון בבונהם קרטר, כאשר הוא צולם ליד בלונדינית מסתורית בקולנוע בצפון לונדון, אליהם הגיב ברטון ואמר שהם "פשוט שטויות", דובר מטעמו אמר בזמנו כי הסיבה שהשניים התחבקו הייתה "פרידה לשלום עם נשיקה על הלחי". הזוג חיו בצפון לונדון בשלושה בתים בו זמנית, שניים שעוצבו לפי טעמם של כל אחד מבני הזוג ובית שלישי בשביל ילדיהם בילי (11) ונל (7) שגרים יחד עם מטפלת. הסידור המוזר הזה הרים הרבה גבות בזמנו, וההסבר שנתנה בונהם קרטר בציניות היה שרק כך היא יכולה לסבול את הנחירות של ברטון. "הרבה אנשים חושבים שאנחנו זוג משוגע אבל למעשה אנחנו מתראים בדיוק כמו כל זוג אחר". אז מה היה שם בעצם? כרגע אנחנו עוד לא יודעים, אבל בהחלט מצטערים על הפרידה של הזוג האיכותי והאהוב ביותר בבריטניה.
הזוגיות בין השניים הייתה פרודוקטיבית במיוחד בעולם הקולנוע והם היו אחראים למספר של שוברי קופות, ביניהם "כוכב הקופים", "צ'ארלי בממלכת השוקולד", "סוויני טוד" ו"צללים אפלים".
2 צפייה בגלריה
העיקר שנשארו חברים
העיקר שנשארו חברים
העיקר שנשארו חברים
(צילום: gettyimages)