כחצי שנה אחרי שהשחקן והקומיקאי רובין וויליאמס שם קץ לחייו ,הגיע הזמן לחלק את רכושו. אבל אם חשבתם שהדבר יעבור "חלק" אנחנו מציעים שתכינו פופקורן ותחשבו שוב. הירושה שהשאיר אחריו וויליאמס מעוררת סכסוך לא קטן בין אלמנתו סוזן שניידר לילדיו, מריבה שהרחיקה עד לבית המשפט בגלל חילוקי דעות בין הצדדים. במסמכים שהוגשו בחודש דצמבר האחרון לבית המשפט העליון בסן פרנסיסקו, שניידר טוענת כי ילדיו של הקומיקאי המנוח מנישואיו הקודמים לוקחים מביתה (שהיה גם ביתו של השחקן) חפצים שלו מבלי שנתנה רשות לכך והיא מבקשת מבית המשפט לא לכלול את מלאי הבית שחלקה עם וויליאמס בהסכם הנאמנות שכתב. זאת למרות שעל פי ההסכם, השחקן ביקש שילדיו יקבלו את החפצים. אין לך בושה גברת?
2 צפייה בגלריה
רובין ויליאמס וסוזן שניידר
רובין ויליאמס וסוזן שניידר
רובין ויליאמס וסוזן שניידר
(צילום: Gettyimages)
מצד ילדיו של וויליאמס, זאקרי, זלדה וקודי טוענים כי שניידר לא מקלה על העניין כשהיא מנסה לשנות את הסכם הנאמנות ובעצם מנסה לשדוד אותם בכך שתיקח את בגדיו וחפציו האישיים של השחקן. "ילדיו של וויליאמס שבורי לב מכך ששניידר, שהייתה נשואה לוויליאמס פחות משלוש שנים, פועלת בניגוד למשאלות ליבו ומשנה את התכניות שהוא הקפיד לעשות בנוגע לרכושו" אומר עורך דינם של הילדים.
ומה מהצד של שניידר? עורך דינה של האלמנה טוען שהיא רק מבקשת את הגנת בית המשפט והבהרתו לגבי הסכם הירושה. "זה לא הופך למכוער. אני לא צופה שהתהליך יימשך זמן רב" הוא הוסיף. בהסכם הנאמנות של וויליאמס, הוא העניק לילדיו את חפציו, ביניהם שלל הפרסים שלו ועוד כמה פריטים ספציפיים, אך שניידר טוענת שזה בגלל שהוא רצה שהיא תמשיך לגור בביתם בקליפורניה ושכוונתו הייתה שילדיו יקבלו אך ורק את החפצים הספציפיים הללו, שנמצאים בבית נוסף אשר בבעלותו. "כל אי הבנה בנושא עלולה לגרום לכך שילדיו של וויליאמס ירוקנו את ביתה של שניידר והיא תשאר חסרת כל. הילדים כמובן חולקים על הדבר ואומרים שלא הייתה התייחסות לפריטים ספציפיים ולמיקומם. אולי מישהו צריך להזכיר להם שהם איבדו אב ובעל? לנו זה נראה כמו מכירת חיסול בגרנד-קניון.
2 צפייה בגלריה
בימים שלפני שניידר, וויליאמס עם אשתו הקודמת והילדים
בימים שלפני שניידר, וויליאמס עם אשתו הקודמת והילדים
בימים שלפני שניידר, וויליאמס עם אשתו הקודמת והילדים
(צילום: Gettyimages)