היופי של אומה תורמן הוא דבר שקשה לחלוק עליו ומעבר לתפקידים נחשקים שקיבלה על המסך הגדול, היא לא פעם 'נאלצה' לגלוש גם לתחום הדוגמנות ואפילו הייתה הדוברת של המותג לואי ויטון. אממה, תורמן (44) עושה סימנים של מפחדת להזדקן ונראה שהיא מאוד אהבה את מה שעשתה רנה זלווגר (45) כדי לשמר אתהנעורים ורכשה לעצמה, ובכן, פרצוף חדש. השחקנית הגיעה אמש (ב') לפרימיירה של מיני סדרה חדשה בכיכובה 'הסטירה' בניו יורק, וסובבה ראשים - מהסיבות הלא נכונות. נו, הייתם מזהים אותה?
2 צפייה בגלריה
יצאה קצת אסייתית. אומה תורמן מתחדשת
יצאה קצת אסייתית. אומה תורמן מתחדשת
יצאה קצת אסייתית. אומה תורמן מתחדשת
(צילום: gettyimages)
הדבר שבלט ביותר בפניה של תורמן הוא המצח החלק ונטול הקמטים (אפילו למדור אין מצח חלק כזה) וחיוך הדוק במיוחד. נכון, ההבעה החדשה של הכוכבת לא דרמטית כמו זו של זלווגר (למרות שאנחנו בטוחים שגם לכמות האיפור יש השפעה בעניין), אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שהיא נראית שונה מאוד.
אנחנו מודים, היינו צריכים עזרה בעניין ופנינו ליקיר המדור והמומחה בעניין ד"ר דב קליין שיסביר לכולנו בשפה המקצועית מהם השינויים שעשתה הכוכבת:
"אומה תורמן עברה ניתוח עפעף עליון וניתוח עפעף תחתון - הסרה של עודפי העור והשומן מגלגל העין, בחלק העליון וגם התחתון. עוד נראה שעברה הזרקת שומן ובניית נפחים באיזור הלחי - על מנת לשמר עצמות לחיים גבוהות. כמו כן - הזרקה לאיזור הנאזולאביאל (הקמט בין האף לפה), פילינג - שזה סוג של כוויה מבוקרת המקלפת את שכבות העור, ובכך מסירה קמטוטים קטנים ואת הכתמים הפיגמנטריים" אומר קליין. אנחנו עוד מעכלים את העניין ומקווים שגם אתם.
אגב, השחקנית תמיד סיפרה שסוד הקסם שלה הוא שתייה מרובה של מים ואפילו צוטטה בעבר כשהיא מחלקת טיפים ומעודדת להשפריץ מי "אביאן" על הפנים, לקבלת מראה זוהר. אנחנו בטוחים שזה עובד אבל פחות נראה לנו שהתמונה הזו שלך היא תוצאה של כמה שפריצים. תקני אותנו אם אנחנו טועים.
2 צפייה בגלריה
תתרשמו
תתרשמו
תתרשמו
(צילום: Gettyimages)