לא חשבנו שהציוצים של קים קרדשיאן (34) יכולים להיות טובים יותר. כלומר, עד שבט מידלר (69) קיבלה את האתגר על עצמה והפכה אותם לשיר. אחרי שלא פחדה ללכלך עלהזמרת אריאנה גרנדה, מידלר, בחינניות אמנם, לא מתביישת לצחוק גם על קימי בתכנית האירוח של ג'ימי קימל ששודרה אתמול (ב').
מידלר לקחה שלושה ציוצים נבחרים והפכה אותם לשירים קצרים אשר לוו בנגינת פסנתר. מכירים את השיר "באיזו צבע השמלה הזו? אני רואה לבן וזהב, קניה רואה שחור וכחול. מי עיוור צבעים?" או את פזמון הקליט "אהה, אני שונאת להירדם עם כל האיפור על הפנים"? מה שבטוח הוא שאתם חייבים להתחיל לשנן את הלהיט הבא של הקיץ "בחיים לא חשבתי שאגיד את זה, אבל אני נועלת נעליים שטוחות היום". הכי מתנגן לנו באוזן.
לא ברור לנו אם מערכת היחסים בין מידלר לבין קרדשיאן מבוססת על יחסי אהבה-שנאה, אבל השמועות אומרות שלמידלר יש תרנגולת מחמד בשם קים קרדשיאן. אז מידלר מחמיאה או משמיצה? מה אתם חושבים?
2 צפייה בגלריה
אני מריחה את הקמבק שלי
אני מריחה את הקמבק שלי
אני מריחה את הקמבק שלי
(צילום: Gettyimages)
דרך אגב, זו ממש לא הפעם הראשונה שצוחקים על קימי בתכנית אירוח. גם ג'ניפר אניסטון הראתה לנו ממש לא מזמן את טיב ההומור שלה, כשצחקה על הפול פרונטל המיתולוגישל קרדשיאן. אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו שונאים את זה.
2 צפייה בגלריה
אבל אני באמת שונאת להרדם עם איפור
אבל אני באמת שונאת להרדם עם איפור
אבל אני באמת שונאת להרדם עם איפור