הבוקר היכתה בנו ההכרה שלא משנה כמה היא תנסה, לינדזי לוהן (28) לא באמת תצליח להתגבר על עצמה ולהיות רק "עוד שחקנית" שלא מספקת שערוריות למדורי הרכילות. עם כל הרצון הטוב, כנראה שיש אנשים שנועדו לככב ולאו דווקא בגלל הכשרון שלהם. אז מה הפעם?
לוהן העלתה הלילה (חמישי) תמונה לאינסטגרם שלה, בה היא עושה פוזה בבגד גוף. לוהן הוסיפה את הכיתוב: "הרגליים שלי נראות אדומות חח הייתי חייבת לפרוק. הדבר האדום היחידי אצלי הוא השיער". אולי הרגליים שלה לא באמת אדומות, אבל מה שהן כן, זה מרוטשות. חדי האבחנה שביניכם (ולמען האמת, גם השאר) בוודאי שמו לב שליד איזור הישבן של לוהן, הדלת מתעקלת. הגיוני בסה"כ.
זו כמובן לא הפעם הראשונה בה לוהן מואשמת בריטוש, רק בחודש ינואר האחרון העלתה השחקנית תמונה לאינסטגרם בה היא נראית רזה בצורה ממש לא פרופורציונלית, כשאיזור הבטן והמתניים צר הרבה יותר מאיזור החזה. גם בתמונה הזו איזור הישבן נראה מרוטש.
ואם זה לא מספיק שערורייתי בשבילכם, אז נספר שביום שלישי האחרון, רגע לפני הריטוש המוגזם, העלתה לוהן תמונה נוספת לאינסטגרם מההופעה של קניה ווסט במסגרת שבוע האופנה בפריז ובתמונה כתבה "קניה וקים אול דיי ניגר, כיף, הופעה, אנשים טובים, חיים טובים כולנו מאמא טובה". לוהן כמובן נאלצה למחוק את התמונה עם הכיתוב הפוגעני ('ניגר' זו קללה לכל דבר) ולהתנצל בפני שלושת מליון עוקביה.
3 צפייה בגלריה
זה גם בטח רגע אחרי שסיימת לאכול, הא חמודה?
זה גם בטח רגע אחרי שסיימת לאכול, הא חמודה?
זה גם בטח רגע אחרי שסיימת לאכול, הא חמודה?
"היא חברה שלו, זה השיר החדש שלו, הכוונה שלה לא הייתה לפגוע באף אחד והיא מתנצלת" אמר דובר מטעמה של השחקנית. את עוקביה הרבים של לוהן הדבר לא שכנע, מאחר והפוסט המקורי גרר לעשרות תגובות זועמות מצד גולשים שהספיקו לראות את התמונה עם הכיתוב המקורי. אז מה נהיה? פאדיחת הריטוש הייתה בעצם ספין כדי להשכיח את הקללה הגזענית? לא יודעים, אבל כמו רכלנים טובים אנחנו כבר פתחנו סטופר עד לפאדיחה הבאה, מ-ע-כ-ש-י-ו!
3 צפייה בגלריה
הכיתוב שונה תוך כמה דקות, זה לא עזר לה
הכיתוב שונה תוך כמה דקות, זה לא עזר לה
הכיתוב שונה תוך כמה דקות, זה לא עזר לה
ב-17 במרץ בוחרים ב-ynet: