אפשר לומר שהמדור עבר את תהליך ההתבגרות ממש ביחד עם בריטני ספירס (33), כלומר, חוץ מזה שאנחנו קטנים ממנה, לא עברנו התמוטטות עצבים, לא התחתנו, התגרשנו והבאנו ילדים לעולם, אבל כשאנחנו רואים אותה על השער של מגזין פיפל יחד עם שני הילדים שלה, אנחנו לא יכולים שלא להרגיש סגירת מעגל ולהיות סוף סוף רגועים, עכשיו שבריטני מאושרת. "אני הכי מאושרת שהייתי אי פעם". מחזקת אותנו הזמרת, בראיון לגליון שינחת ביום שישי הקרוב על המדפים.
3 צפייה בגלריה
החבורה העליזה. ספירס והילדים
החבורה העליזה. ספירס והילדים
החבורה העליזה. ספירס והילדים
למרות שהמופע הקבוע שלה בלאס ווגאס הוא הצלחה מסחררת, כששווי מכירות הכרטיסים הוא בערך 50 מליון דולר בשנה וקצת, ספירס מודה שהתשוקה האמיתית שלה היא להיות אמא לשון פרסטון (9) ולג'יידן ג'יימס (8). "הילדים הם במקום הראשון בחיים שלי". אומרת הזמרת, שכזכור חולקת משמורת עם הבעל לשעבר קווין פדרליין (37). מה אתם חושבים? שזה שאמא היא כוכבת ענקית ששורפת את הבמה פעם אחר פעם נותן לה הנחות בחיים? ממש לא.
לרשימת החובות של ספירס מצטרפים סעיפים כמו משחקי כדורגל, שיעורים בהתעמלות, מפגשים עם חברים ושיעורי בית בכל ערב. כן, המטלות האלה הן של הילדים. תירגעו. "שיעורי בית הם בעדיפות ראשונה. יש לנו מערכת חיזוקים שעוזרת לתמרץ אותם. אם הם מספיקים רף מסויים, הם מקבלים צעצוע חדש פעם בחודש". מעריכים את הצניעות, אחרי הכל ספירס יכולה להרשות לעצמה לקנות להם דירה אחת לחודש, נניח.
3 צפייה בגלריה
מאמי תוריד את הזבל, אני לא מספיקה פשוט
מאמי תוריד את הזבל, אני לא מספיקה פשוט
מאמי תוריד את הזבל, אני לא מספיקה פשוט
(gettyimages)
ולמרות הצעצועים, שני הבנים של בריט בריט גדלים והופכים להיות בחורים צעירים (צעירים מדי בשבילנו, חבל). האם מתארת את פרסטון בתור דעתן מאוד, מביע רגשות וכנה. "אם הוא לא אוהב משהו, הוא יגיד לך את זה. אבל יש לו לב עצום, הוא ילד טוב ומנומס". ג'יידן לעומת זאת מתואר כ"מתוק, עדין בדיבור ודי מצחיק. ילד של אמא". טוב, זה בדיוק מה שאמו שלנו אומרת עלינו. מקווים. הילדים ממש לא מקבלים הנחות בבית, הם שוטפים לעצמם את הכלים, מוציאים את הזבל ועוזרים לגדל את כלבי המשפחה, שלושה במספר. לפני שנתחיל לבכות מהזדהות, נספר לכם שהם גם מקבלים דמי כיס. ווהוו!! "פרסטון בדיוק ביקש העלאה, ל10 או 20 דולר בשבוע, אבל נראה" אומרת אמא ספירס.
אז עם כל ההרמוניה המשפחתית הזו, אנחנו לא יכולים שלא לתהות איפה הבויפרנד נכנס לתמונה? הסירו דאגה מליבכם: "הילדים מתים עליו. נהיה ביניהם קשר והם עושים כיף יחד. הוא בחור מרענן וקליל. אני במקום מאוד טוב בחיי, אני מרגישה מבורכת" אומרת ספירס על החבר צ'ארלי אברסול (32) שהגיח לחייה לפני כחצי שנה, אחרי שקיבל אישור מאבא ורגעאחרי שהצהירה שנמאס להמגברים. יאללה, המדור מצטרף להצהרה! ואם אחרי כל זה אתם תוהים איך זה שלא שמעתם שיר חדש של בריטני לאחרונה, נספר לכם שבחמישה במאי יוצא סינגל חדש שלה ביחד עם הראפרית האוסטרלית והמהממת איגי אזליה. אנחנו מחכים!
3 צפייה בגלריה
מרגישה מבורכת. ספירס ואברסול חמודים
מרגישה מבורכת. ספירס ואברסול חמודים
מרגישה מבורכת. ספירס ואברסול חמודים