זוכרים את הפרק ב"חברים" בו ג'ואי חושף בפני החבר'ה את הפרסומת המביכה שעשה לליפסטיק כחול ביפן? אז כך בדיוק אנחנו מתארים את ארון פול (35) - ג'סי (ביץ') פינקמן מ"שובר שורות" בשבילכם, מושיב את חבריו בסלון ומראה להם את הפרסומות האלה:
כן, כנראה שגם "קול פול", לא חסין מפני פאדיחות וגם לו יש שלדים בארון, בצורת פרסומת לתכשיר המטפל באקנה. לפחות לא טחורים, הא? מסתבר שפול כיכב במספר פרסומות בזמנו, ביניהן למסטיק "ג'וסי פרוט" וקולה בטעם וניל, כל זה לפני שפרץ לתודעה בתפקיד האייקוני של ג'סי.
בפרסומת, אחותו של פול מפריעה לו במהלך אימון ומציעה לו להכניס לשגרת היום שלו גם את התכשיר, כי רק כך אולי יסתכלו על הפרצוף המכוער שלו. היוש חמודה, הסתכלת על ארון פול לאחרונה? כשפול החמוד שואל אותה אם התכשיר באמת עובד, היא מסבירה לו שכן, אבל שלא יצפה לנס, כי אחרי הכל הוא עדיין מכוער. טוב, זה כבר פשוט לא אמין.
פרסומת נוספת בה כיכב פול בעבר היא פרסומת לדגני בוקר. שם, הוא כמעט ולא אומר טקסט, רק מהמהם, כשהוריו חופרים לו, ובסוף אומר "חייב לאכול את הפופס שלי". היי, אם ככה הוא התחיל, אנחנו לגמרי מבסוטים מהפרסומות שאנחנו מחלטרים בהן אחת לכמה חודשים. זיהיתם?
1 צפייה בגלריה
אין ספק שהתפתחת יפה כפרה
אין ספק שהתפתחת יפה כפרה
אין ספק שהתפתחת יפה כפרה
(צילום: MCT)