היא בטח לא דמיינה בחלומות הכי פרועים שלה שזה יקרה לה, אבל קייטלין ג'נר משחקת אותה ובגדול מהרגע שחשפה את זהותה החדשה בשבוע שעבר. אז אחרי ששמענו שהיא נמצאת במשא ומתן מתקדם על מנת לייצג רשת איפור גדולה, ואף הוזמנה לקבל פרס על האומץ שלה בטקס להישגים אתלטיים ,עכשיו ג'נר קיבלה הצעה אסתטית במיוחד.
4 צפייה בגלריה
מלכה! קייטלין ג'נר
מלכה! קייטלין ג'נר
מלכה! קייטלין ג'נר
אנשים בכירים מטעם התחרות "מיס USA" פנו אל הטרנסג'נדרית הכי מפורסמת בסביבה והציעו לה להיות שופטת בטקס, בחודש הבא. "אנחנו בהחלט הגשנו הצעה. למרות שהיא עדיין לא הגיבה אליה, אנחנו חושבים שהיא יכולה להיות תוספת נהדרת לפנאל" אמר דובר מטעם מיס יוניברס, שעומד מאחורי תחרות מיס USA.
תכלס, ברור שג'נר תהיה תוספת נהדרת גם אם היא לא הייתה טרנסג'נדרית - היא גרה מעל ל-20 שנה בבית משפחת קרדשיאן! אין אדם בעולם שיודע יותר ממנה בנושא טיפוח ויופי.
4 צפייה בגלריה
אז נתראה בשלב בגדי הים?
אז נתראה בשלב בגדי הים?
אז נתראה בשלב בגדי הים?
אם כוכבת הראליטי בת ה-65 תסכים לשפוט בתחרות הזו, זו תהיה הכי סגירת מעגל בשבילה, מכיוון ששמה החדש "קייטלין" נבחר בהשראת מועמדות בתחרויות יופי למיניהן. אם זו סיבה לא מספיק טובה עבורכם, אז נספר לכם גם שזו התחרות היחידה שמאפשרת לטרנסג'נדריות להתמודד על תפקיד מלכת היופי ובנוסף (אם טרם השתכנעתם שזה מנט טו בי), גם בנה החורג של קייטלין, רוב קרדשיאן, שימש כשופט לפני כשלוש שנים.
כשהגיע שלב השאלות פנה רוב אל מיס רוד איילנד ושאל האם היא חושבת שזה הוגן שטרנסג'נדריות יזכו בתחרות כזו. היי רוב, היית מאמין שכמה שנים אחר כך אבא שלך יהפוך ל"אמא" ותשפוט בעצמה? המתמודדת אגב, ענתה שהיא "מקבלת את זה, אני מאמינה שזו מדינה חופשית". ואנחנו? אנחנו כמובן ממשיכים לאחל לקייטלין לשבור את האינטרנט. רוק און!
4 צפייה בגלריה
ג'אדג' קייטלין
ג'אדג' קייטלין
ג'אדג' קייטלין
דרך אגב, תחרות מיס USA היא ממש לא היחידה שמחזרת אחרי ג'נר. בשיחה של שחקן הכדורסל לשעבר, דניס רודמן, עם "TMZ הוליווד ספורטס" הוא פנה לקייטלין והציע לה לצאת לדייט! כן כן, השינוי שעבר האלוף האולימפי ג'נר לא יכול היה לבוא בתזמון טוב יותר, כשהכדורסלן, קרוס דרסר בעצמו, פנה לקייטלין ואמר "אם אתה רוצה לצאת לדייט 'אח שלי', רק תגיד". אז שמישהו יעדכן את רודמן שקייטלין השאירה את ברוסי מאחור ונראה לנו שלפנות אליה בתור 'אח שלי' פחות יגרום לה להרים אליך טלפון.
4 צפייה בגלריה
נעביר לה את המספר שלך. רודמן
נעביר לה את המספר שלך. רודמן
נעביר לה את המספר שלך. רודמן
(צילום: MCT)