הטרנד החדש של מותגי על ברחבי העולם הוא להכריז על נשים מפורסמות בגיל השלישי לחייהן בתור הפרזנטוריות החדשות שלהם. כך עשו לוריאל כשליהקו אתהלן מירן בת ה-69 להיות "הפנים של המותג" וכך בחר לעשות גם מעצב העל מארק ג'ייקובס, כשבחר בזמרתהאייקונית, שר, לככב בקמפיין הסתיו שלו.
אז רגע אחרי שהפנמתם שקמטים זה יפה, קבלו את המצטרפת הטריה למשחק והפנים החדשות של מותג העל "ג'יבנשי" לעונת סתיו חורף 2015-2016 - דונטלה ורסאצ'ה.
"ג'יבנשי גאה להציג את דונטלה ורסאצ'ה האייקונית, בקולקציית סתיו וחורף של ריקרדו טישי 2015", כך כתב בית האופנה בתמונה שפירסם בחשבון האינסטגרם שלו אמש (ד').
פייר, הסיפור הזה מפתיע אותנו מהרבה סיבות, אבל אם להתמקד בשתיים, נתייחס לכך שג'יבנשי וורסאצ'ה הם שני בתי אופנה מתחרים, ואין הגיון בכך שדונטלה תדגמן לבית אופנה שהוא לא שלה. בנוסף, אם קמטים הוא מה שחשקה נפשכם, איך לומר, דונטלה ורסאצ'ה עברה תחת סכין הניתוחים כל-כך הרבה פעמים, שאנחנו אפילו לא יודעים איך היא נראית באמת. אז גם זה לא ממש מתאים לקו החדש של בחירה בסלבס מבוגרות.
אבל, מסתבר שלדונטלה לא ממש אכפת מה חושבים עליה: "אני מאמינה בלשבור את החוקים. ריקרדו טישי מאוד מוכשר ומעל לזה גם חבר יקר שלי. אנחנו משפחה. אני רוצה להיפטר מהמערכת המיושנת, לעבוד יחד, לתמוך אחד בשני ולהפוך את עולם האופנה לקהילה גלובלית" אמרה ורסאצ'ה בהצהרה ששיחררה בעקבות הקמפיין.
גם טישי פירגן לורסאצ'ה ואמר "פניתי לחברתי דונטלה בגלל שהיא מייצגת מה שאמור אייקון אופנה לייצג בעיניי. חשבנו שהגיע הזמן למתוח את הגבולות ולהעביר מסר חזק על איך לחשוב אופנה". תכלס, אנחנו בעד מיזוג. ואם אפשר גם הנחת חבר, זה יהיה בכלל נפלא.