תודו שיוצא לכם לא מעט פעמים לעקוץ איזה חבר ולהגיד לו שהבעיות שלו הן "צרות של עשירים". אז עבדכם הנאמן, קרי, אנחנו, מצא לכם את המשמעות המדויקת של המשפט.
ביום ראשון האחרון לקחו קים קרדשיאן ובעלה קניה ווסט את בייבי נורת' לקולנוע ונתנו לה לנשנש פופקורן. אממה, אמא קימי כנראה שכחה באותו היום ללבוש משהו קצת יותר מתאים לפעילות עם ילד (והאמהות לגמרי יבינו אותנו) וכך יצא שנורי הקטנה, והדי מגושמת יש לציין, לכלכה לאמא שלה את המעיל עם חמאת הפופקורן השומני. עכשיו בגדול זה נורמלי לגמרי כן? רק שהמעיל של קים עולה 4500$, משמע, בסביבות ה-18,000 שקל וזה, איך לומר, לא משהו שהיה עובר אצלנו לסדר היום. עכשיו אלו - צרות של עשירים, אה?
3 צפייה בגלריה
(צילום: Splashnews)
למזלה של נורת' הקטנה, אמא קימי בכלל לא נראתה כעוסה למראה הכתמים המכוערים על המעיל. המדור הגיע לשתי מסקנות, או שהיא אחת האמהות הכי סבלניות שנתקלנו בהם אי פעם, או שפשוט ה-4500$ שלה, הם שווי ערך ל, ובכן, עשרה שקלים שלנו? בכל מקרה, נדמה שהאושר מההריון הטרי עושה את שלו וקימי לגמרי נראית זוהרת.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Splashnews)
3 צפייה בגלריה
(צילום: Splashnews)
אגב, לאלה מכם שכבר התחילו בהימורים על איך יקראו לבן של קימייה, התשובה היא לא סאות'. אתמול (ב') התארחה קימי בתכנית האינטרנט של שאקיל אוניל באמצעות ראיון טלפוני והפריכה אחת ולתמיד את השמועה על השם. "כמה פעמים שאלו אותך- קים, את בהריון, הכרזת שזה בן, את תקראי לו סאות' ווסט?" שאל שאק. "שאלו אותי מאות פעמים" ענתה קרדשיאן "ואני חושבת שזו השאלה הכי טיפשית בעולם. למה שנוסיף עוד כיוון? נורת' זה הכי טוב, למה שנרצה לחקות את השם הזה עם כיוון נמוך יותר?". פייר, צודקת. אז מה, איסט?