בחודש אוקטובר האחרון, נפרד ליאונרדו דיקפריו (40) מחברתו בשנה האחרונה ,המלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט, טוני גארן ואחרי קצת שמועות על רומן חדש בינו לבין ריהאנה (שלא האמנו להן לרגע כי היא אמנם הורסת, אבל לא מתאימה לטייפ קאסט הדוגמנית הבלונדינית) - שהופרך מהר מאוד בעזרת החבר הטוב של ליאו ,ריצ'י עקיבא, הגיע הזמן של ליאו להמשיך הלאה ולמצוא חברה חדשה.
מאחר וזה ממש לא קול להישאר רווק בזמן שהאקסית המיתולוגית, בר רפאלי, עסוקה בהכנות לקראת חתונת השנה ,דיקפריו ליהק לתפקיד הגירלפרנד החדשה, רכש טרי בצבע בלונד. כרגיל. אז תכירו בבקשה את קלי רורבאך (25), דוגמנית "ספורטס אילוסטרייטד". נו, ציפיתם למשהו אחר? תמימים שכמוכם.
אתרים מעבר לים מדווחים שהשניים ביחד כבר כמה חודשים, אבל ביום ראשון האחרון, השניים גם נתפסו בעדשת הפפראצי, כשהם יוצאים ממסעדה יוקרתית במאליבו ואפילו מחזיקים ידיים.
האמת, בגלל שאנחנו יודעים כמה ליאו קנאי לפרטיות שלו ולא אוהב להפגין PDA בפומבי, היינו חייבים לגלות עוד פרטים על הבלונדינית החדשה בתפקיד, וכך גילינו שהיא ממש לא עוד פרצוף יפה:
כשרורבאך למדה באקדמיה בגריניץ' בקונטיקט (שם נולדה), היא שיחקה גולף, מה שהשיג לה מלגה לאוניברסיטת ג'ורג'טאון הנחשבת וכשסיימה ללמוד באוניברסיטה בשנת 2012, יצאה לעולם עם תואר בתיאטרון ונרשמה לאקדמיה למוסיקה ואמנות בלונדון כדי לפתוח לה את הצ'אקרה לקריירת משחק. מרשים.
בעולם הדוגמנות היא חדשה באופן יחסי ואפילו הוכתרה ל"טירונית השנה" במגזין ספורטס אילוסטרייטד, אחרי חודשיים בלבד, רק בחודש מרץ האחרון. לפני שעשתה את הפוזה הראשונה שלה, התארחה רורבאך בכמה תפקידים קטנים בטלוויזיה: היא קיבלה תפקיד נשי ראשי בסדרה שנקראית The P.E.T squad Files, התארחה ב"שני גברים וחצי", "הנורמלים החדשים", "ריזולי ואיילס" וב "Rush". יפה לה!
היא אוהבת אימונים מחוץ לבית. כדיירת לשעבר בלוס אנג'לס, רורבאך אוהבת לצאת החוצה כדי להתאמן. "אני שונאת את חדר הכושר, אז כל מה שיש מחוץ לו" סיפרה למגזין "הארפר'ס בזאר". "ריצה, טיפוס, הליכה על החוף, לא משנה מה", אבל מאז שעברה לניו יורק בשביל לדגמן, קשה לרורבאך לשמור על שגרת אימונים שמתאימה לה. "אני קצת מסתבכת פה, לא התאמנתי כבר חודש". חמודה, אחרי כמה חודשים עם ליאו, את גם ככה לא תצליחי לצאת לשום מקום בלי גדוד של צלמים. מצד שני, אנחנו מהמרים על שער בספורט'ס אילוסטרייטד ממש אוטוטו, אז זה לגמרי שווה את זה.
1 צפייה בגלריה
כן, חייבת אימון, דחוף
כן, חייבת אימון, דחוף
כן, חייבת אימון, דחוף