אתם בטח מכירים את זה, אחרי פרידה כואבת יש איזה חלל שנפתח בלב וצורך תמידי למלא אותו, כדי לא להרגיש את החסר. אז רגע אחרי הפרידה שוברתהלב של שון פן (54) ושרליז ת'רון (39) בחודש יוני אחרון, נדמה שת'רון מילאה את אותו החלל ואימצה בת. עכשיו פשוט קראו לה "אמא לשניים".
2 צפייה בגלריה
שרליז וג'קסון. הכי חמודים
שרליז וג'קסון. הכי חמודים
שרליז וג'קסון. הכי חמודים
(getty images)
נכון, תהליך האימוץ לקח שישה חודשים, בהם עוד הייתה עם פן, אבל מה לעשות, לפעמים העיתוי מדויק שזה מצמרר ות'רון קיבלה את הילדה, "אוגוסט", כבר בחודש שעבר, רגע אחרי הפרידה. ת'רון היא כבר אמא לג'קסון בן השלוש, אותו אימצה בשנת 2012 בדרום אפריקה, מדינת המוצא שלה, כשהיא דיברה לא מעט בעבר על הרצון שלה להביא עוד ילדים: "תמיד ידעתי שאני רוצה משפחה". אז שני ילדים כבר יש, עכשיו רק נשאר הבעל.
2 צפייה בגלריה
בחורה עם לב זהב
בחורה עם לב זהב
בחורה עם לב זהב
(getty images)
ת'רון היא פעילה חברתית ידועה, בין אם בארגון "אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים", ארגוני נשים וארגוני תמיכה בזכויות ההומואים והלסביות. כך גם יזמה השחקנית פרויקט שנקרא "אפריקה אאוטריץ' פרוג'קט" למלחמה באיידס. צפו באחד מהסרטונים אותם היא מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה, בקולו של חתן פרס נובל לשלום נלסון מנדלה: "בואו רק נזכיר לעצמנו שהעבודה שלנו רחוקה מלהסתיים, איפה שיש עוני ומחלות, כולל איידס, איפה שבני אדם בדיכוי, יש לנו עוד עבודה לעשות". אנחנו כבר עם הטישו ביד.