בטוח קרה לכם פעם שישבתם בין חברים וזרקתם איזו בדיחה גזענית, רק בשביל ההומור, נכון? אז לקלי אוסבורן (30) זה קרה אתמול (ג'), אבל במקום כמה חבר'ה אוהדים, היא עשתה את זה מול מליוני צופים כשלקחה חלק בפאנל של התכנית The View ברשת abc האמריקנית. צפו ברגע המביך:
בעיצומו של דיון על הערותיו הגזעניות של דונאלד טראמפ, שמתכוון לרוץ לנשיאות ארצות הברית 2016 מטעם מפלגת הרפובליקנים, אמרה אוסבורן בתוכחה "אם תעיף את כל הלטינים מהמדינה, מי ינקה את השירותים שלך דונלד טראמפ?", ואיך לומר, היא לא חשבה על זה עד הסוף.
חברותיה לפאנל, רוזי פרץ ורייבן סימון ישר התערבו ופרץ אמרה "יש עוד עבודות במדינה הזאת בשביל לטינים מלבד לנקות שירותים". אוסבורן הגיבה ואמרה "את יודעת שלא התכוונתי לזה כך, אני לא חלק מהוויכוח הזה". ובכן, עכשיו את כן חמודה.
3 צפייה בגלריה
ברח לך, הא?
ברח לך, הא?
ברח לך, הא?
(צילום: Gettyimages)
מיותר לציין שמאז הרשת גועשת ורועשת והאירוניה האמיתית, היא שלפני חמישה חודשים עזבה אוסבורן את הפאנל של "משטרת האופנה" בגלל הערה גזענית של המנחה ג'וליאנה רנסיק שהייתה מכוונת לזמרת זנדאיה. כי אין כמו דוגמה אישית.
כמובן שרגע אחרי, אוסבורן כבר פירסמה התנצלות בחשבון הפייסבוק שלה: "אני רוצה להתחיל ולומר שאני תמיד לוקחת אחריות ועומדת מאחוריי המעשים שלי. במקרה הספציפי הזה אני אקח אחריות על הבחירה האומללה שלי במילים, אבל לא אתנצל על כך שאני גזענית מכיוון שאני לא. פישלתי היום מכל הלב. אני לא רוצה לבלבל את השכל לאף אחד עם תירוצים עלובים, למרות שרוזי עצרה אותי באמצע המשפט ולא הצלחתי לסיים את הטענה שלי. אני לא אתן לרוזי לקחת אחריות על המילים שלי. הייתי צריכה לדעת טוב יותר, מאחר והייתי ב"View" וזה היה שידור חי. למדתי לקח בעל ערך. אני מקווה שהסיטואציה הזאת תעודד שיח על הגירה ועל הקהילה הלטינית רובה ככולה. דרך אגב אני מנקה בעצמי את השירותים המזורגגים שלי". אנחנו השתכנענו. חולים עלייך קלי.
3 צפייה בגלריה
אנחנו סלחנו, ואתם?
אנחנו סלחנו, ואתם?
אנחנו סלחנו, ואתם?
(צילום: Gettyimages)