אם גם אתן מקנאות בכל בחורה שעוברת מולכם ומציגה חזה שופע במיוחד, תדעו, שלפעמים, היא מקנאה בחזרה, בחזה ה-"עוד לא ממש מפותח למרות שאני כבר אחרי גיל ההתבגרות" שלכן. תשאלו את אריאל ווינטר, או כמו שאתם מכירים אותה, אלכס מהסדרה "משפחה מודרנית".
4 צפייה בגלריה
כך היא נראתה לפני. אריאל ווינטר
כך היא נראתה לפני. אריאל ווינטר
כך היא נראתה לפני. אריאל ווינטר
(צילום: gettyimages)
ווינטר בת ה-17, עברה לאחרונה ניתוח להקטנת חזה, וממידה F, למידה D. אז למה היא עשתה את זה? ״זה נדמה כאילו החזה לי גדל תוך לילה. אני זוכרת שהייתי בחתונה של אחותי והייתי כזו שטוחה שרק התפללתי שיגדלו לי הציצים. ואז בין לילה הם גדלו". עד כאן, נשמע חלום של כל נערה מתבגרת, אבל זה לא נגמר שם עבור ווינטר: ״החזה שלי המשיך והמשיך לגדול וזה נראה כאילו זה לא יפסיק לעולם. אנחנו חיים בעידן בו הכל הוא מושא לקלס. וכבחורה בתעשייה, בסדרה מדוברת - אני מרגישה מוחפצת. כל ידיעה שקשורה אליי ולשטיח האדום הכילה את המשפט - המחשוף המשוגע של אריאל וינטר - והייתי רק בת 15. איך את אמורה להתמודד עם זה?".
בנוסף, מספרת ווינטר, שלהזכירכם רק בת 17 וסובלת מגיל ההתבגרות כמו כל נער ונערה אחרים בגילה, היא לא מצאה בגדים, וקניית חזיות או בגדי ים, היה מכאיב נפשית, אבל גם זה התגמד יחסית לכאב הפיזי, שנערה קטנה כמוה, מטר ו-55 ס"מ בסך-הכל, נאלצה לסחוב על גופה. "היו לי הרבה בעיות בגב. לא יכולתי לעמוד זקוף לפרקי זמן ארוכים והכאב הפך להיות בלתי נסבל. הצוואר כאב לי וזה אפילו גרם לבעיה בעמוד השדרה שלי".
4 צפייה בגלריה
וכך היא נראית עכשיו
וכך היא נראית עכשיו
וכך היא נראית עכשיו
אז ב-4 ביוני, בשקט בשקט, נכנסה ווינטר לחדר הניתוח ויצאה משם עם תחושת בטחון מחודשת. היא סיפרה כמובן למשפחתה, אבל התייעצה גם עם חלק ממשפחתה הטלוויזיונית. ״סיפרתי לג׳ולי בואן (קלייר דנפי, אמה בסדרה - נ.ק.), היא הייתה מאוד תומכת ומבינה״. ובהמשך, סופיה ורגרה ראתה אותה ואמרה לה ״או מיי גוד הם נהדרים!״ ולפי ווינטר, הבנים בסדרה לא אמרו שום דבר ישירות, אבל הם מאוד מפרגנים.
ומה הלאה? השחקנית הצעירה כבר מחכה לבחור את השמלה המושלמת לפעם הראשונה שתיראה בציבור אחרי הניתוח. ״אני פשוט מתרגשת למדוד את כל השמלות! עכשיו אני יכולה ללבוש כל שמלה. לא יכולתי לעשות את זה קודם. אני מתרגשת ומרגישה בטחון ולא רק נראית כאילו יש לי״. אנחנו גם מחכים לראות אותך.
וכן, ווינטר היא לא רק פרצוף יפה ושחקנית מצויינת, היא גם זמרת. צפו ותשפטו בקאבר שלה לטיילור סוויפט. אנחנו מניחים שכשהיא אומרת את המילה "Trouble", היא הכי מתכוונת לחזה שלה: