שאנן דוהרטי, הזכורה כברנדה וולש מסדרת הלהיט "בוורלי הילס 90210", חשפה היום (ד') בבית דין בלוס אנג'לס כי היא אובחנה כחולה בסרטן השד בחודש מרץ האחרון. השחקנית בת ה-44 טוענת במסמכיה המשפטיים כי היא גילתה את דבר מחלתה ואת חומרתה כאשר לא הייתה מבוטחת כלל, ובשל כך היא תובעת את סוכנות הניהול הקודמת שלה, "טנר מיינסטיין, גלין וג'ונסון", בטענה כי הייתה זו אחריותם לדאוג לתשלום הביטוח הרפואי שלה.
1 צפייה בגלריה
החלמה מהירה יקירה. דוהרטי
החלמה מהירה יקירה. דוהרטי
החלמה מהירה יקירה. דוהרטי
(gettyimages)
במסמך שדלף לאתר tmz נכתב כי כבר בנובמבר 2013, נשלח דוח למנהל האישי שלה בנוגע לכיסוי התשלום לשנת 2014, אולם הנאשמים התעלמו מהבקשה ולא שילמו את הביטוח מבלי ליידע את דוהרטי. בפברואר 2014 החברה סיימה לתת שירותים לדוהרטי, שוב מבלי שידעה, וכך פג תוקף הביטוח הרפואי שלה. השנה, כשחידשה את הביטוח, ראתה סוף סוף רופא והבינה שהיא חולה.
דוהרטי טוענת, מצידה, כי אם היה מתאפשר לה לראות רופא מוקדם יותר, הסרטן יכול היה להימנע כליל או להית מטופל בצורה פחות אגרסיבית עבורה. כעת, נדמה כי דוהרטי תיאלץ לעבור טיפולי כימותרפיה והליכים רפואיים נוספים כדי לטפל בגידול הסרטני שהתגלה מאוחר מדי. מעבר לכך, לא נמסרו פרטים נוספים אודות מצבה הרפואי.