תשדרו בטלפתיה מלא מזל טוב לזוכת העונה הראשונה של "אמריקן איידול" קלי קלרקסון (33) שהודיעה אמש (ד') בעיצומה של הופעה בלוס אנג'לס כי היא ובעלה ברנדון בלאקסטוק מצפים לילד שני. צפו:
ההודעה המשמחת התרחשה על הבמה בזמן שהזמרת ניסתה לשיר את השיר "Piece By Piece" ולא הצליחה שלא לדמוע באמצע. קלרקסון התנצלה והסבירה שהיא מאוד הורמונלית בזמן האחרון. "לגמרי לא תכננתי להכריז על זה, אבל אני בהריון. יש לי קושי רב". בחלק נוסף מההופעה (שטרם צץ ברשת) שיתפה קלרקסון שהיא בכלל לא תכננה להכריז ככה את הבשורה המשמחת, ושהיא שונאת את השיר שהיא עומדת לשיר, בזמן שהיא מנגבת את הדמעות. "המאפרת שלי מאחורי הקלעים בטוח שונאת אותי עכשיו. אני פשוט לא רוצה שתחשבו שאני על כדורים או שיכורה". אנחנו לא כפרה, אבל לא יכולים שלא לראות את הדמיון לחשיפת ההריון של ביונסה ,שליטפה את הבטן ההריונית על הבמה בטקס פרסי ה-MTV ב-2011.
2 צפייה בגלריה
ההורמונים משתוללים הא? קלי קלרקסון
ההורמונים משתוללים הא? קלי קלרקסון
ההורמונים משתוללים הא? קלי קלרקסון
(צילום: MCT)
אחרי שהזמרת תפסה את עצמה בידיים, אמרה "אני רוצה להתנצל בפני הבעל שלי. זה לא היה מתוכנן, פשוט לא רציתי שתחשבו שאני משוגעת או משהו. למען האמת, אני פשוט מאוד הורמונלית היום. אבל לא הקאתי עדיין! זה לגמרי ניצחון!" אנחנו מסכימים, לא להקיא זה לגמרי ניצחון. השניים לא סיפרו למשפחה המורחבת על ההריון, אבל יש לנו הרגשה שאחרי ההופעה הזו - הם כבר יודעים.
התינוק יצטרף לריבר רוז, בתם המשותפת בת השנה וחודשייים. לבלאקסטוק אגב, שני ילדים מנישואיו הקודמים, סת' וסאוונה. שיהיה במזל!
2 צפייה בגלריה
מזל טוב חמודה!
מזל טוב חמודה!
מזל טוב חמודה!
(צילום: Gettyimages)