השחקן הכי בעייתי בהוליווד בשנים האחרונות, שוב מסתבך: בסוף השבוע האחרון נעצר שיה לה-באף (29) בעיר אוסטין שבטקסס, בעבירת השתכרות בציבור וחצייה שלא במעבר חצייה.
השחקן הגיע לאוסטין כדי להשתתף בפסטיבל מוזיקה מקומי, אך כנראה שתה בירה אחת יותר מדי בפאב, כי כשיצא ממנו ביום חמישי בערב, חצה את הכביש שלא כחוק - ממש מול ניידות משטרה.
עדי ראייה שהיו במקום, סיפרו לאתר TMZ ששיה היה "או שיכור לגמרי, או מסטול מסמים, כשהוא רץ במעלה הרחוב ועבר את הכביש ממש מול המשטרה. הם אמרו לו להפסיק, אבל הוא המשיך והתנהג ממש מוזר".
2 צפייה בגלריה
נו איך יצאתי? משהו טוב?
נו איך יצאתי? משהו טוב?
נו איך יצאתי? משהו טוב?
(צילם: Splashnews)
בהצהרה ששוחרה מטעם המשטרה בצירוף פוטו רצח מפואר (שכבר דלף לרשת, תודה לאל) מהמעצר, הוסבר כי לה-באף נעצר בסביבות השעה 19:30 בערב אחרי שהשתכר ברחוב. מקסים. תמיד חשבנו ששעות הערב הן השעות הכי טובות לשתות בהן.
השחקן, שכבר הספיק להשתחרר מהמעצר, מתמודד עם בעיות הקשורות לאלכוהול כבר לא מעט זמן, ובשנה שעברה אף הסכים לקבל טיפול מתאים אחרי שנעצר כיהתנהג בגסות בעיצומו של מופע בברודווי בניו יורק. נו, אז איך הולך עם הטיפול? אגב, גם בשנת 2011 נעצר השחקן על כך שהתפרע בבר. אנחנו לא יודעים לשים על זה בדיוק את האצבע, אבל מתחילה להיווצר אצלנו תחושה של מוטיב חוזר.
רק ביולי האחרון תועד לה-באף כשהוא צועק עלבת הזוג, ספק ארוסתו מיה גות' ואומר שהיה רוצה להרוג אותה, ומאז השניים לא ממש נראים יחד. בצדק, אם שואלים אותנו. אנחנו רק מאחלים ללה-באף שיפסיק להסתבך, שיטפל בעצמו ושיהיה מאושר. אחרי הכל הוא ממש חתיך ופייר, חבל לנו.
צפו ברגע המעצר:
2 צפייה בגלריה
שיה ומיה. מקווים לטוב
שיה ומיה. מקווים לטוב
שיה ומיה. מקווים לטוב
(צילום: Gettyimages)