מודים, קיווינו שזה לא יקרה, למרות גל השמועות שגרסשזה הכי בדרך, אבל עכשיו זה רשמי: האלי ברי (49) ובעלה בשנתיים האחרונות, אוליבייה מרטינז (49) מתגרשים. לשניים ילד משותף אחד, מקאו בן השנתיים.
"בלב כבד החלטנו להתגרש. אנחנו ממשיכים קדימה עם אהבה וכבוד אחד לשנייה, ומתמקדים במה שטוב ביותר עבור בננו". כך נאמר בהצהרה הרשמית שהוציאו בני הזוג. "אנחנו מאחלים אחד לשניה רק שמחה בחיים ומקווים שתכבדו את הפרטיות שלנו, ויתרה מכך את זו של הילדים שלנו, בתקופה הקשה הזו".
3 צפייה בגלריה
חבל. האלי ברי ואוליביה מרטינז
חבל. האלי ברי ואוליביה מרטינז
חבל. האלי ברי ואוליביה מרטינז
(צילום: gettyimages)
השניים נראו יחד ממש לאחרונה, ב-17 באוקטובר, באירוע לכבוד ליל כל הקדושים, כשהם מלווים בבתה של ברי מנישואיה הקודמים לדוגמן גבריאל אוברי, נהלה (7).
אתר TMZ מדווח שההחלטה הסופית להתגרש התקבלה בשבוע האחרון, כשהשניים הגיעו לנקודת משבר. ככל הנראה בשל אותה תקרית של תקיפת עובד שדההתעופה, שכעת תובע אותם על סכום של חמישה מליון דולרים. בשילוב עם המזונות שהיא מחוייבת לשלם לבעלהלשעבר, זה מתחיל להיות כבד בכיס.
אבל אם חשבתם שפה נגמרת הדרמה, תחשבו שוב: מסתבר שהגשת מסמכי הגירושין של ברי עצמה עברה מתחת לרדאר של אתרי החדשות בחו"ל, כך מדווח היום TMZ, כי ברי השתמשה בשם בדוי. היא הגישה מסמכים תחת השם "האל מריה". האל - קיצור של האלי ומריה הוא שמה השני. את המסמכים היא הגישה נגד אוליבר מרטין (סוג של עיברות לשם אוליבייה מרטינז הצרפתי). ברי עשתה את זה כמובן כדי לנסות ולשמור על פרטיותה. עורך הדין של ברי, סטיב קולודני, אף הגדיל ורשם את בנם בן השנתיים בשם מאק מרטין. הכי חשאי.
3 צפייה בגלריה
מאחלים לך להיות מאושרת שוב
מאחלים לך להיות מאושרת שוב
מאחלים לך להיות מאושרת שוב
(צילום: Gettyimages)
אולם, עם כל הכבוד לסודיות, מסתבר שהיא היתה בעוכריה של השחקנית זוכת האוסקר כי הגשת מסמכים תחת זהות בדויה, היא לאו דווקא חוקית - ועכשיו מנסים ברשויות להבין האם ברי היא זו שתתבע גירושין או שמא יהיה זה אוליבייה, שהגיש יום אחד בלבד אחריה, אבל עשה זאת בשמו האמיתי, ולכן יכול לנצח מן ההפקר.
אתר TMZ מוסיף שברי לא הגישה את מסמכי הגירושים למרטינז כפי שצריך לפי החוק של קליפורניה - על ידי גורם שלישי - אלא נתנה לו אותם ביד. מה שהופך את הזימון ללא חוקי.
אתרים מסביב לעולם מדווחים כי השניים חתמו על הסכם ממון בשווי 80 מליון דולר ומקורות אחרים מספרים כי ברי לא תדרוש משמורת מלאה, אלא תעשה את מה שהכי טוב בשביל הילדים. כל הכבוד לה.
השניים נישאו בשנת 2013 בטקס רומנטי בצרפת, כשש שנים אחרי שברי הצהירה למגזין אין סטייל, שהיא "לעולם, לעולם, לא תתחתן שוב". הם הכירו בשנת 2010 על הסרט של הסרט “Dark tide".
3 צפייה בגלריה
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
(צילום: Gettyimages)