לפני כשנה, כשכתבנו על המשבר המשפחתי שלניק קרטר, הרגשנו פלאשבק מטורף לשנות התשעים, שרק התחזק כשהבקסטריט בויז קפצו לביקור בארץ - אי שם בחודש אפריל.
עכשיו, זה לא שאנחנו לוקחים קרדיט מוחלט על כך שקרטר החליט לעבר את אשתו, לורן קיט (31), אבל אין לנו ספק שהצעקות הלא סבירות שלנו בהופעה שלהם,גרמו לו להרגיש אחלה גבר. וכן, יכול להיות שכל-כך הרבה בנות צורחות גרמו לזמר לחשוק בבת צורחת משלו. עם זאת, קיט אמנם כבר בחודש רביעי לפני מקורות, אבל טרם ידוע מין העובר.
2 צפייה בגלריה
מזל טוב חמודים, שמחנו לעזור
מזל טוב חמודים, שמחנו לעזור
מזל טוב חמודים, שמחנו לעזור
(צילום: Gettyimages)
מקורב לזוג סיפר למגזין "Us Weekly" ש"הם כל כך שמחים ומאושרים. הם ניסו וחיכו כל כך הרבה זמן, זה הציפוי על העוגה בשביל הזוג המאושר". פייר, גם בשבילנו, כי באיזשהו מקום אנחנו די מקווים שהתינוק יצא חתיך כמו אבא ויקים להקת בנים משלו. נחיה ונראה.
השניים, שכיכבו לפני כמה שנים בתכנית ריאלטי צ'יזית במיוחד בשם "I Heart Nick Carter" בערוץ VH1, התחתנו באפריל 2014 אחרי שנים של זוגיות. "היה חיבור מיידי. פשוט רציתי להיות איתה כל הזמן" סיפר קרטר בעבר על אהובתו, והיא מצדה סיפרה ש"את צריכה למצוא מישהו שאת אוהבת, ושאוהב אותך באותה מידה. אנחנו יכולים לבלות אחד עם השניה יממה שלמה, אני לא יכולה לבלות ככה אפילו עם אחותי או חברות שלי, אבל איתו כן". חמודים.
2 צפייה בגלריה
תבואו להטביל את הילד פה, טוב?
תבואו להטביל את הילד פה, טוב?
תבואו להטביל את הילד פה, טוב?
קרטר נאבק בעבר בהתמכרות לסמים ואלכוהול, אבל נדמה שהיום הוא במקום טוב יותר, במיוחד לנוכח העובדה שהוא לגמרי מפציץ בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית. אנחנו רק רוצים שתהיה מאושר.
והנה ניק קרטר נוסטלגי בעצמו ורוקד את "Everybody" ב"רוקדים עם כוכבים" האמריקאי. תודו שמהמם: