אם במקרה התנתקתם השבוע מכל מסך אפשרי ועשיתם ויפסאנה של 72 שעות בדרום בלי נייד, טלוויזיה או לפטופ, יכול להיות שפספסתם את צ'ארלי שין מודה בראיון ראשון כי הוא נשא של HIV. אה, רגע, אתם לא מופתעים? טוב, האמת ששין בעצמו די רגוע ואפילו הדגיש שזה רק עוד פרק בחיים שלו, ושהוא כבר עבר עליות ומורדות. נו, אז מה חשבתם, שלא נזכיר לכם את המורדות בחייו? זאת עיתונאות חוקרת הרי! מצעד פלוס, השערוריות הגדולות ביותר מבית צ'ארלי שין, בואו נתפרע!
במקום החמישי: אני בטוחה שיצא לכם לא פעם להתווכח עם חבר בנוגע לאיזה שיר ששמעתם. גם לצ'ארלי שין זה קרה עם אשתו לשעבר ברוק מולר, כשהתווכחו על השיר "Drops of Jupiter" של להקת Train. רק ששין כל כך התעצבן, שהוא פשוט שלף סכין ואיים על חייה. מולר סיפרה ששין אמר לה "עדיף שתחיי בפחד. אם תספרי למישהו, אני אהרוג אותך. אני מכיר מישהו שהיה שוטר ויודע בדיוק איך לעשות את העבודה מבלי להשאיר סימנים" טוב בסדר, אז אתה מכיר את המילים טוב יותר. זו אגב הזדמנות לציין שהשיר לגמרי אוברייטד. סתם, אמאלה צ'ארלי זה היה בצחוק!
במקום הרביעי: טוב, אני לא ידעתי את זה לפני, אבל לצ'ארלי שין לא זורם בעורקים דם רגיל. לא לא, לו יש דם של נמר. באחת מאלפי ההצהרות שלו שהוא "נקי מסמים ומאלכוהול", ניצל שין את הבמה והשמיץ כל מיני קבוצות תמיכה כמו אלכוהוליסטים אנונימיים, שנועדו לאנשים רגילים, שאינם מיוחדים, ואין להם דם של נמר או ד.נ.א של אדוניס. צודק. רק תגיד, כשיורד לך דם, איך זה נראה?
במקום השלישי: מכירים את אלה שכשהם מרגישים פרץ של אהבה הוא מתבטא ב-איך לומר-קצת אלימות? נגיד חיבוק ממש ממש חזק או צביטה בשומן מכל הלב? אז אצל שין זה קצת יותר כואב. נגיד, כמו שכדור כואב. לא כדורסל שמישהו העיף עליכם בזמן משחק, ולא כדור אקמול שנתקע לכם בגרון. קליע. של רובה. כן כן, ארוסתו לשעבר של השחקן, קלי פרסטון, קיבלה קצת יותר ממה שהיא ביקשה וחטפה כדור ביד. שין כמובן טוען שזה היה בטעות אבל איך לומר, הפסקנו להאמין לו בדם נמרים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: Gettyimages)
במקום השני: לילות רווים בסמים, אלכוהול וזונות או כוכבות פורנו להבדיל, היו עניין שבשגרה עבור שין אבל מכירים את החולצה הזאת שאומרת "תמיד אני חתיך אבל היום הגזמתי"? אז ככה היה לו בשנת 2010. שין התארח במלון הפלאזה בניו יורק, ואחרי שעשה קצת יותר מדי סמים, הוא התחיל לאיים על כוכבת הפורנו שבילתה איתו, עד כדי כך שהיא פחדה לחייה, וברחה לחדר האמבטיה, וננעלה בשירותים, בזמן שהיא מחייגת למשטרה. השוטרים שהגיעו היו צריכים להרחיק את השחקן מהחדר, אחרי שהוא השתולל וגרם לנזקים של 7000 דולר. ממו טו סלף – לא להזמין אותך לצימר גלילי.
ובמקום הראשון: ב-2011 כל אמריקה געשה כשגילו ששין פוטר מהסדרה "שני גברים וחצי". רק שרגע אחרי, הסתבר שצ'ארלי קרא ליוצר הסדרה, צ'אק לורי, חיים לוין, סוג של בדיחה על זה שהוא יהודי, אנחנו לא הבנו כנראה כי לא ממש צחקנו ואז הוא המשיך לקלל אותו ולהגיד שהוא "איש קטן וטיפש". פייר, בשביל 1.8 מיליון דולר לפרק, היית צריך לסגור את הפה.
אז בפעם הבאה שאתם מוצאים את עצמכם באיזו סיטואציה בעייתית, נפיצה או באיזו נקודה משמעותית בחיים שלכם תעצרו רגע, עצמו עיניים, תנשמו עמוק, נסו לחשוב מה צ'ארלי שין היה עושה, ואז תעשו בדיוק את ההפך. יאללה זזנו, יש מרתון שני גברים וחצי.