עוד לא הספקנו להסדיר נשימה מאז ששמענו שקים קרדשיאן ובעלה קניה ווסט הביאו לעולם בן, וכבר אנחנו מגלגלים על הלשון את השם החדש של הצאצא הטרי לבית משפחת קרדשיאן-ווסט.
אז לא, למרות שאתרי הרכילות חשבו שזה יהיה סאות' או איסטון כמו שהם דיווחו בהתלהבות,השם הנבחר הוא דווקא סיינט. עכשיו אתרי הרכילות ברחבי העולם תוהים מה יהיה שמו האמצעי, ומהמרים על רוברט (על שם אביה המנוח של קרדשיאן), אבל לזה אין עדיין ביסוס.
2 צפייה בגלריה
ההודעה המשמחת! מתוךהאתר של קים קרדשיאן
ההודעה המשמחת! מתוךהאתר של קים קרדשיאן
ההודעה המשמחת! מתוךהאתר של קים קרדשיאן
הלידה התרחשה בסוף השבוע, ליתר דיוק בבוקר המוקדם של יום שבת האחרון (שעון ארה''ב), לא במחלקת יולדות רגילה של בית החולים סידר סיני בלוס אנג'לס, כי קרדשיאן עשתה ביונסה, או סתם חזרה על מה שעשתה בלידה של נורת' הקטנה, ושכרה סוויטה מלכותית במרכז הרפואי בסכום של כ-4000$ דולר ללילה. אה, אתם לא ילדתם ככה? מגזין "פיפל" מדווח כי כחלק מהשירות, קימייה אף קיבלו דולה אישית, משלוחים של אוכל וחלוקים משלהם. נו מה, אם כבר ללדת אז למה לא בסטייל?
מקור סיפר למגזין שהמשפחה מתארחת כרגע בסוויטה היוקרתית, שמלאה בבלונים כחולים, פרחים וסלסלאות שי מחברים וממשפחה: "שניהם נראו מאוד נרגשים. התינוק מרגיש בסדר. הוא נשאר איתם בסוויטה".
לפי דיווחים, הסוויטה המלכותית כוללת שלושה חדרי שינה ושני חדרי שירותים. ומעבר לקווין בי, לנו בה בעבר גם האחות קורטני קרדשיאן, ויקטוריה בקהאם וקייט הדסון. נראה לנו שנשריין אותה ללידה הקרובה של המדור.
2 צפייה בגלריה
רגע לפני, כשעוד הייתה בטן
רגע לפני, כשעוד הייתה בטן
רגע לפני, כשעוד הייתה בטן