עוד לא הספקנו להתאושש מהגירושים המפתיעים של בן אפלק וג'ניפר גארנר ,אחרי 10 שנות זוגיות ושלושה ילדים ומיד אחר כך גם לעכל את העובדה שיש מצב שאפלק בכלל בגד בה עם הנני והנה מגיעות התמונות שמרמזות שאפלק ככל הנראה ממשיך הלאה.
בתמונות פפארצי שצולמו מוקדם יותר השבוע
נצפהאפלק (43) כשהוא אוחז בידה של השחקנית הבריטית סיינה מילר (33). אז רגע, לפני שאתם מתחילים להסיק מסקנות, נספר לכם שהשניים מצלמים סרט חדש ביחד, אותו אפלק גם מביים, ולכן עוד טרם ידוע האם מדובר בתחילתו של רומן חדש, או פשוט בזוג קולגות "מיודד" על סט יום צילום
מקורות טובי לב ויודעי דבר (כך אנחנו מקווים לפחות) מנסים לצנן לנו את ההתלהבות ומדווחים לאתר E! ש"הוא מביים אותה בסרט שלו, סרט בו הוא מכבב". "הוא גם מביים שחקנים אחרים בסרט אבל אף אחד לא מתעניין בתמונות שלו עם שחקנים גברים". הממ, נראה לנו שאנחנו דווקא כן מעוניינים. אם כבר הצעתם וזה.
נכון, עברנו את גן חובה והחזקת ידיים לאו דווקא מסגירה רומן חדש, אבל תסלחו לגנים הפולניים שלנו שרוצים לראות את אפלק מתמסד שוב, במיוחד שגם הוא וגם מילר, פרקו ממערכות יחסים בשנה האחרונה. אפלק וגארנר התגרשו בחודש יולי האחרון , ומילר וארוסה לשעבר השחקן טום סטארידג', נפרדו גם הם באותו חודש, אחרי שלוש שנים של אירוסים. צירוף מקרים? גורל? נו, כל עוד אתם מאושרים, זה היה שווה.