אין ספק שהימים האחרונים היו לחלוטין בסימן בר רפאלי והעלמות המס, מה שהעלה על פני השטח את נושא ההטבות שמקבלים הסלבס בתמורה לכך שהם מפרסמים מוצרים, בעיקר בחשבון האינסטגרם. אז לא, ברבור לא המציאה את הגלגל, אלא רק למדה מהטובים ביותר, הסלבס מעבר לים. אז כמה מרוויחות הקולגות שלה?
אם חשבתם ש-60,000 שקלים חדשים בתמורה לתמונה באינסטגרם הם הרבה, תנו לנו לספר לכם שתכלס, זה סכום מאוד צנוע יחסית למה שמרוויחות קנדל גנר (20), ג'יג'י חדיד (20) וקארה דלווין (23) בתמורה לאותו שירות בדיוק. דיווחים באתרים זרים מספרים כי מתמונה אחת שמעלות הדוגמניות, הן משלשלות לכיסן סכום של כ-300,000 דולרים. אז מי אמר שצריך לעבוד קשה כדי להרוויח כסף, אה?
פרנק ספאדפורה, במאי ליהוק לשעבר והסמנכ''ל של ארכיון D’Marie, קבוצה שמתמחה בניתוחים אנליטיים, מספר ששווי הרווח של הדוגמניות מתמונת פרסומית באינסטגרם, נעה בין 125,000 דולר, ל-300,000 והן שלוש הדוגמניות שנמצאות בראשית הרשימה.
האלגורתים של החברה משתמש ב-56 מדדים, כמו למשל תדירות פרסום תמונות בחשבון, עד כמה המעריצים משוחחים ביניהם בעמוד, ועד כמה הם מקליקים על לינקים שמספקים הכוכבים. כך נקבע פחות או יותר הסכום אותו צריכה לקבל דוגמנית על פוסט. הגיוני בסך הכל, לא?
אז למי הבנות היפות האלה משאירות אבק? אחריהן ברשימה, נמצאות גם הדוגמניות קרלי קלוס, בהאטי פרינסלו ומירנדה קר שמרוויחות בין 25,000-50,000 אלף לפוסט. נשמע סכום עלוב פתאום, לא?
"הסיבה המשמעותית ביותר שגורמת לדוגמנית להיות פעילה במדיה החברתית היא ללא ספק שילוב בין מקור רווח ושימוש בפלטפורמה על מנת להתפתח ולבנות מותג דיגיטלי", אומר מיקי שניידר, מסוכנות הדוגמנות וילמינה. "ככל שיש לדוגמנית יותר עוקבים, כך היא יכולה להיראות אטרקטיבית יותר ללקוחות פוטנציאליים ואנחנו מעודדים את הבנות ליצור מותג משלהן ולהפוך להיות יותר מיינסטרים, תוך כדי שמירה על אותנטיות עד כמה שניתן". אנחנו רק תוהים איפה מס ההכנסה האמריקני בסיפור הזה, בלי לפתוח עיניים כמובן.