או שפתחנו לליאונרדו דיקפריו עין עם השמועות על האירוסין ,או שהוא לקח קשה את ההריון של בר רפאלי, או שאולי הוא בכלל שאב השראה מאיתי תורג'מן וליאן פישביין .כך או כך, השורה התחתונה היא זו: בנות, ליאונרדו דיקפריו שוב רווק!
כן, המגזין "Us Weekly" מדווח הערב (ב') שדיקפריו (41) והדוגמנית ההיסטרית קלי רורבאך (25), כבר לא. מקורב לבני הזוג לשעבר סיפר לאתר כי "הם נפרדו לפני יותר מחודש. זה היה הדדי. לשניהם יש לוח זמנים מאוד אינטנסיבי והרבה שמתרחש בחייהם כרגע. שניהם היו צריכים לקחת הפסקה זה מזו. הם עדיין חברים ונמצאים בקשר אבל זה נגמר".
1 צפייה בגלריה
חזרתי לשוק, מי קונה?
חזרתי לשוק, מי קונה?
חזרתי לשוק, מי קונה?
בכך רורבאך מצטרפת לרשימה המכובדת ביותר, להלן מועדון האקסיות של ליאו, הכולל בין השאר את ג'יזל, בלייק לייבלי, טוני גארן, בר רפאלי וארין הית'רטון. אבל רגע, לפני שתתחילו לרחם על רורבאך, נספר לכם שהיא לגמרי ידעה לנצל את הפלטפורמה הזו שנקראת דיקפריו, כשרק לאחרונה לוהקה לסרט"משמר המפרץ" בתפקיד סי ג'יי פארקר - כן כן, אותה דמות שגילמה פמלה אנדרסון. נעליים גדולות להכנס אליהן, או בעצם, משהו אחר גדול להיכנס אליו.
וכדי לסיים עם טעם טוב בפה, ולוודא שרורבאך עדיין מרגישה בסדר, היינו חייבים להכניס לפה סרטון שפירסם השחקן שלצידה, דה רוק, ממש בשעות האחרונות - סתם בגלל שהוא הגבר השני שמעיף אותה היום. אבל היי, תפקיד ראשי קיבלת? אנחנו אומרים לך, זה מה שזוכרים בסוף. שיהיה בהצלחה!