להתראות גירושים, שלום הזדמנות שנייה: בנות יקרות, צר לנו לנפץ לכן את הפנטזיות על סטטוסקופ מוזהב ובית חלומות סטרילי בכפר שפיתחתן מאז שבישרנו בשנה שעברה שפטריק דמפסי (50), הדוקטור ההו כה לוהט מ"האנטומי של גריי", ואשתו ב-15 השנים האחרונות, ג'יליאן פינק (51), מתגרשים - כי לפי מגזין "People", בני הזוג השלימו וביטלו את התוכניות לפרק את החבילה.
2 צפייה בגלריה
פטריק דמפסי ואשתו ג'יליאן פינק. שלום שלום בית
פטריק דמפסי ואשתו ג'יליאן פינק. שלום שלום בית
פטריק דמפסי ואשתו ג'יליאן פינק. שלום שלום בית
(צילום: gettyimages)
"הם לא יוצאים עם אחרים - רק זה עם זו", סיפרו מקורות המקורבים לשניים. "אין להם כבר תוכניות להתגרש, רק להיות משפחה שוב. הם עבדו קשה כדי להגיע להיכן שהם עכשיו", הוסיפו. עוד צוין כי המאמצים כללו ערבי דייטים מתוכננים וזמן איכות עם שלושת ילדיהם, טלולה (12) והתאומים סאליבן ודארבי (7).
כזכור, מי שיזמה בינואר 2015 את הפרידה ממקדרימי היתה גברת פינק, שהגישה בקשה לגירושים בעקבות "חילוקי דעות שלא ניתן לגשר עליהם". בהצהרה משותפת ששיחררו אז השניים נאמר: "החלטנו לסיים את הנישואים מתוך התחשבות האחד בשניה וכבוד הדדי. מה שנמצא בראש הדאגות שלנו הם כמובן הילדים ואנחנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות של המשפחה בזמנים רגישים אלה".
2 צפייה בגלריה
(צילום: gettyimages)
לפי האתר TMZ, העניינים לא היו עד כדי כך מנומסים ולפינק גם היו בעיות עם האגו של מק'דרימי ש"יצא משליטה", אך כל זאת מאחורינו עכשיו - כמו גם שמועות הרומן של דמפסי עם הגרושה הטרייה, ג'ניפר גארנר .אנחנו הכי מפרגנים - שלום בית זה הדבר.