דוגמנית העבר ג'ניס דיקנסון (61) חשפה היום בראיון לאתר ה"דיילי מייל הבריטי" כי חלתה בסרטן השד, זאת לאחר שממצאי בדיקות שערכה בתחילת החודש הצביעו על קיומו של גידול זעיר בשדה.
צפו בוידויה של ג'ניס דיקנסון 
בראיון האמוציונלי סיפרה דיקנסון כי ערכה קניות עם בתה סוואנה (22) כשהבשורה המרה הגיעה. "אובחנתי לפני שבועיים. קשה לי להגיד את זה, אבל אני חולה בסרטן השד. אני עדיין קצת המומה והיום הפחד הכה בי בעוצמה, אבל אני לא אתן לזה להכניע אותי. אני אעבור את זה ואהיה בסדר".
דיקנסון, שמוגדרת בתעשיית האופנה כסופרמודל הראשונה בעולם, סיפרה כי מאז הגילוי היא חיה בסיוט. "אני מפחדת על שני הילדים שלי ועל הארוס המדהים שלי, רוקי. יש לנו נכד בן ארבע וחשבתי שהם ישתגעו כשיגלו".
1 צפייה בגלריה
ג'ניס דיקנסון ג'ניס דיקינסון
ג'ניס דיקנסון ג'ניס דיקינסון
ג'ניס דיקנסון ג'ניס דיקינסון
(צילום: gettyimages)
למרבה המזל, ילדיה של הדוגמנית לשעבר לא השתגעו, אלא תמכו בה. "אני יודעת כמה הילדים שלי רגישים ואוהבים. גידלתי את שניהם בעצמי, ועשיתי עבודה טובה. אני אם חד הורית וגאה בזה". כדי להסיח את דעתה מהחדשות הקשות, היא נוהגת לבלות בגינת ביתה אשר נמצא בבוורלי הילס. לדבריה, המקום הוא אי של שלווה והיא נוהגת לעשות מדיטציה בחברת דגים אקזוטיים ופרפרים יפים.
כן פנתה דיקנסון במהלך הראיון לנשים באשר הן והפצירה בהן להיבדק. "תיבדקו באופן קבוע אחת לשנה החל מגיל 30. זה חשוב מאוד. אני נמצאת כאן עבור כל הנשים ברחבי העולם. תזכרו להעריך את עצמכן - אמהות, בנות, אחיות". אנחנו שולחים בריאות ואריכות ימים לדוגמנית האמיצה.