לא יודעת מה איתכם, אבל לא קורה לי שמזמינים אותי למסיבה עם אחד השחקנים הכי מצליחים בהוליווד - שהוא גם במקרה אחד הגברים הכי לוהטים ביקום – לעיתים קרובות. אז כשקיבלתי הזמנה לקפוץ לקוויקי לקופנהגן, כדי להתחכך עם ג'רארד באטלר, אני די בטוחה שהמילה "כן" יצאה לי מהפה עוד לפני שהעורך שלי סיים לשאול אם אני פנויה. קשה להשגה? לא בבית ספרנו.
באטלר, שמשחק בימים אלו בסרטים "המטרה: לונדון" ו"מלחמת האלים", מתפקד בשנים האחרונות גם כפנים של הבושם של הוגו בוס (ואיזה פנים!) והפרזנטור הסקוטי הגיע לעיר הבירה הדנית לכמה ימים של יחסי ציבור שכללו קצת מינגלינג, קצת פרסום והרבה התחככות בעשרות עיתונאיות להוטות (היו שם שני גברים על 40 נשים, ספרתי!).
8 צפייה בגלריה
ועוד איזה פנים. ג'רארד באטלר
ועוד איזה פנים. ג'רארד באטלר
ועוד איזה פנים. ג'רארד באטלר
גם התפאורה למפגש בינינו, קופנהגן עצמה, מצדיקה כמה מילים. נתחיל מזה שהיא ההפך המוחלט מכל מה שקורה בדרך כלל בישראל: קרירה, גשומה, תושביה מתרגלים נימוסים אירופאיים עילאיים וכולם (כמעט) גבוהים מאוד. אם אף פעם לא הייתם הבחורה הכי גבוהה בחדר, אין לכם מושג כמה זה להסתובב עם עקבים ועדיין לא להיות הכי גבוהה במקום.
את היום הראשון התחלנו בארוחת בוקר יוקרתית במיוחד בחנות הדגל של "הוגו בוס" במדרחוב הקניות הארוך ביותר בעולם, ה-סטרוגט, לשם היה אמור השחקן הסקוטי להגיע ולחלוק איתנו את אותו אוויר (וגם כמה חביתות). לאחר שבדקתי את המתחרות מקרוב, הגעתי למסקנה שזו בכלל לא תחרות. כולן בלונדיניות מתוקתקות היטב, לבושות בשמלות קצרצרות, שאולי נועדו למשוך את תשומת ליבו של הכוכב אבל ברגע האמת, האישה עם הסניקרס תנצח. אני, אם לא הבנתם.
8 צפייה בגלריה
ברגע האמת, אני אנצח!
ברגע האמת, אני אנצח!
ברגע האמת, אני אנצח!
ואכן, אחרי שלל דברים מפיה של מנהלת יחסי הציבור, עלה הגבר הכי מרשים ומדוגם שראיתי מזה זמן מה לבמה. למרבה הצער, זה לא היה באטלר, אלא לואיס פיקוק, מומחה לריחות וגבר די שווה בפני עצמו, שאם לא היה נתקל בקהל של עשרות עיתונאיות שמחכות כבר שעה לג'רארד באטלר - הוא בטח היה זוכה ליותר התלהבות.
לזכותו יאמר שהוא התגבר על המכשול וכבש אותנו בדרכו הבריטית. למעשה, הוא היה מופע החימום שבאטלר היה צריך. הוא דיבר על הבושם של הוגו בוס, כמו שכל אישה מדמיינת את בעלה. לפיו, הריח של בוס, הוא זה של גבר נחוש ועוצמתי, בעל מוטיבציה אך מחובר לקרקע, שאפשר לחוש אותו מגיע לחדר. רררררר.
8 צפייה בגלריה
היה בהחלט אפשר לחוש אותו מתקרב. באטלר
היה בהחלט אפשר לחוש אותו מתקרב. באטלר
היה בהחלט אפשר לחוש אותו מתקרב. באטלר
(צילום: יעל ביר-כץ)
8 צפייה בגלריה
תתעלמו משאר הנשים בחדר. זה מה שאני עשיתי
תתעלמו משאר הנשים בחדר. זה מה שאני עשיתי
תתעלמו משאר הנשים בחדר. זה מה שאני עשיתי
(צילום: יעל ביר-כץ)
בשלב הזה, כולן כבר היו בשלות וכשבאטלר נכנס, מדד הלחץ היה בשמיים. ואכן, אין מה לומר: מדובר באחד הגברים הכי מושכים, כריזמטיים וסקסיים שאי פעם ראיתי. בין אם זה בגלל המבטא הסקוטי, הגובה המרשים, החליפה המחוייטת (הוגו בוס כמובן) או העובדה שהוא שפע חוש הומור ואף נראה מעט נבוך מקבלת הפנים החמה שזכה לה, כל אלה הפכו קהל של עשרות עיתונאיות שמדגמנות סבר פנים רציני ביומיום, לעשרות נערות משולהבות שצורחות ומוחאות כפיים בכל פעם שהוא מסיים משפט.
מה חשבת על הבחירה בך כפנים של בושם הוגו בוס?
"הבחירה מחמיאה לי כמובן" אמר באטלר והוסיף: "תמיד אהבתי את בוס. את הבגדים ואת הבושם, אז זה כבוד גדול עבורי להיות "הפנים" של משהו אייקוני כל-כך". בהמשך, הוא סיפר כי כחלק מהמחויבויות שלו לחברה, הוא מסתובב ברחבי העולם ומקדם את הבושם. "הם גוררים אותי מסביב לעולם! הייתי ב- 676 ערים. לא ידעתי בכלל שיש כל-כך הרבה ערים!".
איך התדמית שלך כגיבור פעולה בקולנוע משתלבת עם היותך פרזנטור של בושם?
"אני מרגיש כמו אביר מודרני, בן זמננו. קשה לי לומר מדוע בחרו בי. גילמתי תפקידים גבריים רבים אבל כמו שאני רואה את 'הגבר המודרנ'" של הוגו בוס, הוא לא רק קשוח, הוא הרבה יותר מזה. כמוני, גם לו יש עוד הרבה צדדים. אני השתניתי לאורך השנים, הייתי עורך דין, שחקן, ואני עושה עוד הרבה דברים".
לרוב האנשים בהוליווד יש שגרת טיפוח, האם גם לך? זה נראה לך נורמלי שגברים מודאגים בנוגע למראה החיצוני שלהם כמו נשים?
"זה מאוד פשוט מבחינתי, אני לא מבלה יותר מדי זמן בטיפוח. פעם בכמה זמן אני אשים קרם פנים כדי להרגיש יותר רענן, אולי אשים משהו בשיער שלי, אבל אני ממש לא יכול להרשות לעצמי לבלות יותר מדי זמן בחדר האמבטיה", אמר ורמז כלפי הקולגות שלו, שנוטים לייחס יותר מדי חשיבות למראה החיצוני. "אני חושב שזה נהדר שגברים יכולים להרגיש טוב לגבי עצמם ואין ספק שלמראה חיצוני יש חשיבות רבה, אבל יש עוד דברים חשובים בחיים".
8 צפייה בגלריה
לא מבלה יותר מדי זמן באמבטיה. למה?!
לא מבלה יותר מדי זמן באמבטיה. למה?!
לא מבלה יותר מדי זמן באמבטיה. למה?!
לאחר מכן התפזרנו לחדרים, לקצת ריענון לקראת מפגש נוסף עם השחקן, הפעם בקוקטייל חגיגי. הקוקטייל עצמו התקיים במלון אחר, אחד המפוארים בעיר הבירה הדנית, שם זרמה השמפניה כמים, כשאותן עשרות עיתונאיות משולהבות, עלו על עקבים גבוהים יותר והצטופפו לקראת בואו של השחקן.
אודה ולא אבוש, גם אני עטיתי על עצמי את השמלה היפה ביותר במזוודה, התאפרתי קלות ואמרתי לעצמי שאם אתר הרכילות האמריקאי שפירסם כי באטלר ובת זוגו דאז, מורגן בראון נפרדו, בתיזמון מושלם עם הגעתי לעיר – יש לכך סיבה. כיאה לזאת, הייתי צריכה להפציץ בהופעה מהסרטים.
למרבה הצער, מעגל האבטחה סביב השחקן התהדק באירוע היוקרתי - כנראה שהמארגנים הבינו שהעובדה שכל העיתונאיות שתו קצת כדי לשחרר את עכבותיהן, היתה טיפה בעוכריהן, ועתה הם ניצבו בפני עדר של נשים שדורשות לראות את הכוכב ההוליוודי החביב עליהן (שלא לומר להצטלם איתו) – ולמרות העובדה שגילחתי רגליים עם כל הכוונה לבלות איתו את הלילה, כל מה שקיבלתי הוא סלפי למזכרת. טוב, אם לומר את האמת, בעידן של היום, כשכל דבר שעושים מתועד לנצח ברשתות החברתיות, זה מה שחשוב באמת.
8 צפייה בגלריה
סוף סוף! הגעת ליעד! ג'רארד באטלר ויעל ביר-כץ
סוף סוף! הגעת ליעד! ג'רארד באטלר ויעל ביר-כץ
סוף סוף! הגעת ליעד! ג'רארד באטלר ויעל ביר-כץ
(צילום: יעל ביר-כץ)