2 צפייה בגלריה
יודלהיהו גם לך. איימי שומר
יודלהיהו גם לך. איימי שומר
יודלהיהו גם לך. איימי שומר
בואו נודה על האמת: אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנחנו עפים על איימי שומר (34) היא המשקל שלה. הקומיקאית ההורסת לא נראית כמו מישהי שניזונה מאוויר ומים, וממש לא מפחדת לחגוג את הנשיות שלה כשהיא נופשת בביקיני, מצטלמת בעירום ללוחשנה או סתם מודה שהיא אוכלת והרבה.
אז כשמגזין גלאמור ערך רשימה של נשים במידות פלאס סייז שכולם אוהבים זה היה נורא ברור שהם יכניסו את שומר לרשימה. היא משום מה, פחות אהבה את המחווה.
2 צפייה בגלריה
התעוררתי כך
התעוררתי כך
התעוררתי כך
(צילום: Annie Leibovitz)
המגזין הוציא גיליון מיוחד שמוקדש לארבע נשים מעוררות השראה, כולן שופעות משהו: אדל, מליסה מקארתי, אשלי גראהם (שעשתה היסטוריה כשהופיעה על שער מגזין ספורטסאילוסטרייטד) ושומר, שלא הרגישה שייכת לרשימה האקסקלוסיבית, והחליטה להביע את דעתה באינסטגרם.
"אני חושבת שאין שום דבר פסול בלהיות אישה בריאה, יפה ופלאס סייז. לפי הסטנדרטים בארצות הברית, מי שנחשבת פלאס סייז לובשת בגדים במידה 48. אני נעה בין 38 ל-40. מגזין גלאמור הכניס אותי לרשימה בלי לשאול או ליידע אותי, וזה לא מרגיש נכון. נערות צעירות רואות את הגוף שלי וחושבות שהוא פלאס סייז. מה אתם חושבים? אני חושבת שזה לא מגניב".
A photo posted by @amyschumer
on Apr 5, 2016 at 8:18am PDT
לצד גולשים רבים שיצאו נגד שומר וטענו שהיא פוגענית, שונאת אדם ואנוכית, אחרים תמכו בה וקראו לביטול התוויות בחברה ובחנויות הבגדים. "מה זה פלאס סייז, בעצם?", תהה אחד הגולשים, וענה לעצמו: "זו רק עוד דרך לגרום לפילוג בחברה". כל כך עמוק.
מאוחר יותר שומר העלתה סרטון בו היא הודתה לגולשים שתמכו בה, והקדישה להם ריצה על חוף הים בביקיני וניסיון כושל להעיף עפיפון. החזיקו את הסוסים שלכם, זה הרבה פחות לוהט ממה שאתם חושבים.
A video posted by @amyschumer
on Apr 5, 2016 at 11:17am PDT