2 צפייה בגלריה
אז רגע, העמדתם פנים כל הזמן הזה? דייוויד פרניש ואלטון ג'ון
אז רגע, העמדתם פנים כל הזמן הזה? דייוויד פרניש ואלטון ג'ון
אז רגע, העמדתם פנים כל הזמן הזה? דייוויד פרניש ואלטון ג'ון
(צילום: AP)
הפרשה שמסעירה את אנגליה בשבועות האחרונים כוללת את כל הרכיבים של טלנובלה איכותית: זמר מפורסם, בעל בוגדני, איומים, סחיטה ומיליוני דולרים. הכל התחיל בשנת 2009, כאשר דיוויד פרניש (53), בן זוגו מזה 23 שנים של אלטון ג'ון (69), החל להחליף הודעות טקסט עם איש עסקים בריטי בשם דניאל לורנס. ההודעות הפכו לפגישות במהלכן קיימו פרניש ולורנס יחסי מין, כאשר בחלק פעמים הצטרף אליהם פיטר ואן דן, בן הזוג של איש העסקים. מבולבלים? חכו, זה עוד מסתבך.
לורנס סיפר למגזין ה"סאן" על מערכת היחסים המוזרה, שכללה הודעות טקסט אירוטיות במיוחד. "באחת הפעמים עשינו שלישייה בבריכה של שמן זית...דיוויד אהב להיות קשור ונשלט". עוד סיפר המאהב כי פרניש ביקש לקיים יחסי מין ללא אמצעי מניעה, למרות שאלטון ג'ון נחשב לאחד התורמים הגדולים למלחמה באיידס. אכן, בעל השנה.
2 צפייה בגלריה
למלכה כבר סיפרתם?
למלכה כבר סיפרתם?
למלכה כבר סיפרתם?
(אימג'בנק - GettyImages)
אלטון ג'ון אמנם היה מודע, לכאורה, לבגידות של פרניש אבל ממש לא שש לשמוע שהצהובונים ברחבי העולם עומדים לפרסם את הסיפור הלוהט. בני הזוג פנו לבית המשפט בבריטניה כדי שיוציא צו איסור פרסום על שמותיהם, תוך טענה כי הם הורים לילדים קטנים, זאכרי (5) ואלייז'ה (3), שעלולים להיפגע מהפרסום.
היום (ב'), התקיים בבריטניה דיון נוסף, שלישי במספר, בו קבע בית המשפט כי בקשתם של העיתונים להסיר את צו איסור הפירסום מקובלת, אך בממלכה המאוחדת עדיין אסור לנקוב בשמותיהם של ג'ון ופרניש, כי הם מתכוונים לערער לבית המשפט העליון.
is a joke. Calling David Furnish a celebrity is even funnier.— Fran Cee (@franceeding) 8 באפריל 2016
במקביל, בני הזוג דניאל ופיטר החלו לקבל איומים מהסר ובן זוגו. "קיבלנו עשרות טלפונים ומיילים מדי יום, ואפילו מכתב שהגיע עד הבית. עורכי הדין שלהם איימו שאם נספר משהו, יכלאו אותנו", סיפר לורנס ל"דיילי מייל". למרבה הפלא, בית המשפט קיבל את הצד של ג'ון ופרניש, וקבע כי הזכות של דיוויד לבגוד גוברת על זכות הציבור לדעת.
אם זה לא מספיק, גוגל הסיר תוצאות חיפוש לבקשת עורכי הדין של השניים, בכדי שאנשים לא יגלו את שמותיהם, שפורסמו בכלי תקשורת בארצות הברית, קנדה ושוויץ. למרות ששמות המעורבים בפרשה נחשפו בכל העולם, צו איסור הפרסום עדיין קיים בבריטניה, שתושביה לא מפסיקים לצחוק על הזוג המגוחך. להזכירכם, הפרשה הסבוכה מתנהלת במקביל לתביעה שהוגשה נגד ג'ון על הטרדה מינית .זוגיות כמו שלכם יש רק בספרים.