צ'נינג טייטום: זה שריגש אותנו יותר מכולם

השחקן הרותח העלה תמונה של אשתו, ג'נה דווין טייטום, שצולמה שלושה ימים בלבד לאחר שילדה את בתם אברלי (שלוש). "בימים שהגיעו אחרי הלידה ראיתי את ג'נה הופכת לאם. זה שינה את חיי. היא הייתה אותה בחורה יפה, מצחיקה וסקסית בה התאהבתי, אבל היא הוארה באור חדש, אור של אהבת אם. תודה לך על שהבאת אותה לעולם". אפשר לשלוח מנקה למעבר ארבע? אנחנו שלולית פה.

אלה שמציינות יום אם ראשון: טיירה בנקס וכריסי טייגן

שתי הדוגמנית עברו מסע ארוך וכואב עד שהצליחו להביא ילד לעולם, ולא התביישו לדבר על זה ולחלוק עם העולם את הטלטלות והקשיים. השנה הן ציינו יום אם ראשון ומרגש במיוחד, שהגיע אחרי שנים של ציפייה. מודים, התרגשנו.

זה שהרים למילף שלצידו: ג'סטין טימברלייק

ג'יי טי העלה תמונה מתוקה במיוחד של אשתו, ג'סיקה בייל עם בנם סילאס רנדל, שחגג שנה בחודש שעבר. "אזעקת מילף! יום אם שמח לאמא והרעייה המדהימה ביותר, ולכל האמהות באשר הן. אתן עוזרות לעולם להתקיים". אתם מבינים למה אנחנו אוהבים את טימברלייק כל-כך? הוא יודע שכל אישה אחרי לידה רק רוצה שיגידו לה שהיא נראית טוב.

החד הוריות שהרימו לעצמן: מדונה וג'ניפר לופז

בעוד שמלכת הפופ שמה בצד את הדרמה המשפחתית והעלתה קולאז' עם ארבעת ילדיה לורדס (19), רוקו (15), מרסי (11) ודיוויד בנדה (9) כשכתבה: "זו החוויה הכי מאתגרת ומלאת השראה של חיי. יום אם שמח לכל מי שנוסע על רכבת ההרים של האהבה!", לופז הסתפקה בציור שבנה מקס צייר לה, תוך התעלמות מאחותו התאומה אמה. ניחוש שלנו: הציור מיועד לנני שלו, אבל ג'ני ניכסה אותו לעצמה כדי לעשות הצגה של אם מתפקדת.

קניה ווסט: זה שהשאיר אבק לגברים אחרים

A video posted by Kim Kardashian Snapchats (@kimmysnapchats)
on May 8, 2016 at 8:14am PDT
A video posted by Kim Kardashian Snapchats (@kimmysnapchats)
on May 8, 2016 at 8:13am PDT
ווסט נתן דרור לצד המתוק שבו, והביא לסלון הביתי להקת כלי מיתר שיעירו את אשתו ואם ילדיו, קים קרדשיאן ובתו נורת' לצלילי שירים מוכרים, ביניהם "Let it go" מהסרט פרוזן. מה קרה, הם לא יודעים לנגן את "Gold digger"?

רוב קרדשיאן: זה ששכח לקחת כדור בבוקר

רוברט הקדיש פוסט לכל אחת מבנות המשפחה (או לפחות למי מביניהן שהפכו לאמהות), וכתב לכל אחת מהן כמה הוא אוהב ומעריץ אותה, החל בקורטני ועד קריס. ואנחנו חשבנו שאתה סולד מהן. "יום אם שמח לנשים היפות בתמונה: אמא שלי וסבתא אם ג'יי. אני אוהב אתכן מאוד ומעריך את כל האמהות בעולם".

קריס ג'נר: זו שחייבת לסכסך גם במועדים מיוחדים

המאמאג'ר החליטה לברך את כל הגברים במשפחה, והעלתה קולאז' מהפנט שכולל תמונות עם למאר אודום ("אני מודה לאלוהים על הכוח שלך, ועל הנפש המתוקה והעדינה שלך"), סקוט דיסיק ("אתה מביא כל כך הרבה צחוק לחיי, אתה משוגע ונהדר עד לשד עצמותיך") וקניה ווסט ("תודה על מי שאתה, אבא נהדר לנורת' וסיינט. אתה ההשראה של כולנו"). מי לא קיבל אזכור בברכת החתנים? טייגה, בן הזוג של קיילי. את רומזת משהו?

קנדל ג'נר: זו שאוהבת להשפיל את אמא

האם יש דרך טובה יותר להראות אהבה לאמא מאשר להעלות תמונה בה היא נמצאת בחודשי הריון מתקדמים, ונראית כמו לוויתן שנסחף לחוף? כנראה שכן, אבל זה לא ממש עניין את קנדל ג'נר.

דרו ברימור: זו עם הזכרון הקצר

ברימור הקטנה הייתה ילדת פלא שהתגוררה בבית מתירני והתמכרה לקוקאין כשהייתה בת 13 בלבד, מה שלא הפריע לה לאחל יום אם שמח לאמה, אידיקו ג'ייד ברימור. נסלח לדרו רק כי ידוע שסמים פוגעים בזכרון.

האחיות שמודות לאמא על שם המשפחה של אבא: פריס וניקי הילטון

האחיות הנבובות (פריס יותר, בפער גדול), העלו תמונות עם אמן קתי הילטון, שנראית כמו אחות שלישית. מה ניתן לאחל לאישה שהתחתנה טוב? שום דבר, רק לומר תודה. "יום אם שמח, אמא, אני כל כך גאה להיות הבת שלך", כתבה ניקי. פריס הגדילה לעשות וכינתה את קתי "האם הטובה בעולם". נו שויין.