A photo posted by Kate Moss Latest ⚡️ (@katemosslatest)
on Jun 16, 2016 at 10:24pm PDT
בחודש מרץ האחרון נעמי קמפבל (45) ביקרה בישראל והשתתפה בטקס לרגל יום האישה הבינלאומי שנערך במרכז פרס לשלום. כעת, נראה שהדוגמנית ממשיכה להיות מעורבת בפוליטיקה המקומית גם כשהיא מעבר לים, לאחר שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של תיק ועליו הכיתוב "תקווה לפלסטין".
A photo posted by Naomi Campbell (@iamnaomicampbell)
on Jun 18, 2016 at 6:53pm PDT
התיק הוא חלק מהמרצ'נדייז של עמותה בשם "Hoping", ששמה לה למטרה לעזור לדור העתיד של הפליטים הפלסטינים ליצור לעצמם הזדמנות לחיים נורמליים. מי שכיכבה באירוע ההתרמה השנתי של העמותה, שהתקיים ביום חמישי האחרון בלונדון, היא קייט מוס (42), שהגיעה עם ניקולאי פון ביסמרק (29), נצר לשושלת המפורסמת והבוי טוי המוכחש של הסופרמודל. טוב, כנראה שכבר לא כל כך מוכחש. עוד ראינו בין האורחות את מוניקה לוינסקי , שהיתה בישראל רק באפריל האחרון. אנחנו שמחים לראות שהמצב המדיני באזור השפיע עליכן עד כדי כך.
בשנים קודמות היו אלה לילי אלן, סולן להקת להקת הרד הוט צ'ילי פפרז, אנתוני קידיס, אלטון ג'ון, כריס מרטין וגווינת' פאלטרו שלקחו חלק ותרמו לפעילות העמותה. "המתנדבים שלנו נמצאים במרכזים של מחנות הפליטים, ועובדים עם בני נוער וצעירים פלסטינים. הפרוייקטים שלנו נותנים לילדים הזדמנות לשחק, ללמוד ולהביע את עצמם דרך אמנות, צילום, קולנוע, ריקוד וספורט", כך נכתב באתר הרשמי של "Hoping".
1 צפייה בגלריה
זה הרעיון הכי מוצלח שלכן לגירלז נייט אאוט?
זה הרעיון הכי מוצלח שלכן לגירלז נייט אאוט?
זה הרעיון הכי מוצלח שלכן לגירלז נייט אאוט?

ולמי ששכחת איך נראה הביקור של נעמי קמפבל בארץ: