לתשומת ליבה של הקוראת בר רפאלי ושאר חברותיה ההריוניות לביצה, ביניהן רוני (סופרסטאר) דואני, סיוון קליין, מור סילבר ועוד - רגע לפני הלידה הצפויה, קבלו את הטרנדים הכי לוהטים מעבר לים בכל הקשור להוספת בן אנוש לעולם. האם זה יכול לעבוד לכל יולדות העולם? ממש לא בטוח. אבל הי, אנחנו שמחים לספק לכם את השירות.
A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli)
on Jun 27, 2016 at 7:14am PDT

להתחמק מפפראצי - הגישה המוגזמת:

בר רפאלי ידועה כחובבת פפראצי גדולה ששמחה לדגמן חיוכים חינם לכל דורש. טוב, הכי לא, בכל זאת מדובר בבחורה ששברה מצלמה של צלם טלוויזיה ונוטה להסתיר אתפניה בכל חפץ אפשרי, אז דווקא השיטה של ביונסה וג'יי זי יכולה להתאים לה: הזוג הכי חזק בתעשיית המוזיקה העולמית שכר את כל אגף היולדות בבית החולים לנוקס היל במנהטן, כדי לאפשר לקווין בי לצרוח בפרטיות. עניין קטן של 1.3 מיליון דולר ועשרות שומרים פרטיים.
9 צפייה בגלריה
ביונסה ובלו אייבי. מה עם איזה אח או אחות חדשים?
ביונסה ובלו אייבי. מה עם איזה אח או אחות חדשים?
ביונסה ובלו אייבי. מה עם איזה אח או אחות חדשים?
(צילום מסך: טמבלר)
אחרי שראינו את טבעת השמירה ההדוקהבחתונה של בר ועדי עזרא, אנחנו חושבים שזו אופציה ממש רלוונטית. אז מי יזכה - איכילוב, תל השומר או לניאדו? אל תשכחי לעדכן, בכל זאת, אנחנו תמיד נשמח לעשות פפראצי ביציאה מבית החולים.

הגישה היוקרתית:

דרך אחרת ללדת בלי שמצלמות ייתקעו לך בפנים (או בבטן) היא לעשות כמו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ופשוט לטוס כמה שבועות לפני הלידה ליעד אקזוטי אחר וללדת שם בלי הפרעה. במאי 2006 טסו בני הזוג לנמיביה, שם ילדה אנג'י את שיילו החמודה, ובשנת 2008 הם שהו בצרפת (בטירה כמובן, כי חבל לגור בבית מלון) עד ללידה של התאומים ויוויאן ונוקס, שהתקיימה בבית חולים בניס.
9 צפייה בגלריה
משפחת פיט-ג'ולי מסתובבת ברחבי העולם
משפחת פיט-ג'ולי מסתובבת ברחבי העולם
משפחת פיט-ג'ולי מסתובבת ברחבי העולם
(צילום: רויטרס)
אגב, אל בית החולים, הגיעה ג'ולי בהליקופטר פרטי שנחת על הגג כדי שלא תהיה לצלמים הזדמנות לצלם אותהמתרגלת נשימות. מה שכן, אם רפאלי קצת מתבאסת מהעלויות של שכירת מטוס פרטי או הליקופטר, היא יכולה להמשיך ללכת בדרכם של בראנג'לינה ולנסות למכור את התמונות שלה לכל המרבה במחיר. נכון, אנחנו בספק אם מגזין People (או כל אחד אחר למען האמת) ישלם לה 14 מיליון דולר, הסכום שהמגזין שילם לבני הזוג (ועבר לצדקה), ועדיין, היא יכולה לנסות, בדיוק כפי שעשתה עם התמונות מהחתונה. אגב, כבר בחרת עמותה לתרום לה את הכסף אושאת עדיין "מתלבטת"?

הגישה הפרקטית:

אופציה נוספת עבור הטופ מודל ללדת בשקט בלי שמדורי הרכילות ידעו בדיוק כל כמה דקות יש לה ציר והאם היא כבר בפתיחה שלוש או שש אצבעות, היא לעשות כמו ג'יזל בונדשן (אם הן חלקו את ליאונרדו דיקפריו הן בטח יכולות לחלוק עוד דברים), ולבחור ללדת בבית. להזכירכם, הדוגמנית הברזילאית ילדה את שני ילדיה: בנג'מין ריין בדצמבר 2009 ובתה ויוויאן לייק בדצמבר 2012 , בנוחיות ביתה, וליתר דיוק, באמבטיה.
9 צפייה בגלריה
נראה נוח. ג'יזל באמבטיה
נראה נוח. ג'יזל באמבטיה
נראה נוח. ג'יזל באמבטיה
היא אגב ממש לא הסלב היחידה שוויתרה על חלוק בית חולים כעור והחליטה להרוס לעצמה את הסדינים (בטח לא משי מצרי), וכמוה ילדו בבית גם פמלה אנדרסון, ג'וליאן מור, דמי מור, סינדי קרופורד ועוד. כולן, ללא יוצא מן הכלל, השתמשו בשירותיה של מיילדת, דולה וחלקן אפילו דאגו שתהיה אחות מוסמכת בבית. על כל מקרה.

לתזמן את הלידה לפי נוחיותך

עזבו אתכן משטויות כמו צירים, נשיפות, אפידורל וכל מה שמתלווה לרגע הזה שבו שמים את שתי הרגליים שלך למעלה ואומרים לך לדחוף. בשביל מה את צריכה את זה? יש לא מעט נשים - גם לא מפורסמות - שעצם המחשבה על לידה טבעית גורמת להן לרצות לקשור את החצוצרות. הכאב, הלחץ, השעות שזה לוקח - אם אפשר לוותר על כל אלה, למה לא?
A photo posted by Victoria Beckham (@victoriabeckham)
on Jul 4, 2015 at 3:13am PDT
כמעט בכל בתי החולים קיימת האופציה להזמין ניתוח קיסרי, אבל למה שלא תעשו כמו ויקטוריה בקהאם, שהזמינה את הלידה של בתה הרביעית, הרפר סבן, לפי תאריך שהיה נוח לה. אגב, אולי משם בא הביטוי too posh to push? בכל אופן, רפאלי, שאמורה ללדת ביולי, יכולה לבחור לעצמה שלל תאריכים חשובים לחלוק איתם ערך בוויקיפדיה.

להמציא סיפור לידה מעולה

אופציה אחרת היא פשוט להמציא לעצמך סיפור לידה, ממש כפי שעשתה קייט ווינסלט, שסיפרה בראיון כי שיקרה לגבי לידת בתה הבכורה מיה במשך ארבע שנים. השחקנית הבריטית, שילדה בניתוח קיסרי, אמרה שכל כך התביישה ש"נכשלה כאמא", שבמשך שנים היא דקלמה סיפור בדיוני לחלוטין על הלידה הטבעית שעברה לכאורה, רק משום שהיתה בטראומה מהדרך האמיתית שבה יצאה בתה. אנחנו ממש לא מבינים למה התביישת בזה, כל מה שזה אומר זה שלא תפרו אותך אחר כך. כלומר, כן, אבל לא שם.
9 צפייה בגלריה
את נכנעת לתכתיבי החברה? את? קייט ווינסלט לא עמדה בלחץ
את נכנעת לתכתיבי החברה? את? קייט ווינסלט לא עמדה בלחץ
את נכנעת לתכתיבי החברה? את? קייט ווינסלט לא עמדה בלחץ
(צילום: MCT)

ללדת בשידור חי

לאור היכרותנו ארוכת השנים עם הגברת רפאלי, זה לא באמת כוס התה שלה, אבל יש מצב שעם הצ'ק הנכון, תגיע גם המוזה. בכל זאת, לא היתה לה בעיה לשתף תמונת אולטרסאונד בלילקבל תמורתה כסף. הפואנטה שלנו היא כמובן קורטני קרדשיאן, שילדה את בנה הבכור מייסון ב־ 2009 מול מצלמות העונה הרביעית של "משפחת קרדשיאן". כמה יעלה לנו לשכנע אותך? זרקי מספר.

לאכול את השילייה

ואם כבר בקורטני קרדשיאן עסקינן, מי יכול לשכוח שכוכבת הריאליטי הפכה את נושא קפסולות השילייה מטאבו לטרנד. היא, אגב, ממש לא לבד, ושלל כוכבות הוליוודיות, ביניהן גם אלישיה סילברסטון, ג'נוארי ג'ונס ואפילו מים ביאליק היהודייה הכשרה, הודו שאחרי הלידה הן הקפיאו את השילייה שלהן בהליך שהיום נחשב למקובל ונפוץ. תמורת 250 דולר בלבד (בארץ זה אפילו עולה פחות מאלף שקל), מאדים את השילייה שלך ויוצרים ממנה כמעט 100 גלולות, שמספיקות לחודשים הראשונים שלאחר הלידה. בין המרכיבים שמעניקים לכמוסות השילייה את ערכן נמצאים פרולקטין, קורטיזון, אינטרפרון, המוגלובין והורמונים אחרים, שמעוררים את המערכת החיסונית, נלחמים במתח
ומעודדים הנקה.
סילברסטון אף סיפרה שבני משפחתה נוהגים לקרוא לגלולות שלה "הפי פילס" כי הם גרמו לה להרגיש טוב יותר. ומי שלא יודעת לבלוע כדורים יכולה לעשות כמו השחקנית גבי הופמן ("בנות"), שלא טרחה לאדות את השילייה וסיפרה שהדולה שלה פשוט חתכה אותה ל־ 20 חתיכות, הקפיאה אותה בפריזר ואז הוסיפה
מדי יום חתיכה לשייק פירות. יאמי?

ועוד כמה דברים קטנים לבעלות הממון, שיעשירו לכן את חוויית הלידה הצפויה וירוקנו את חשבון הבנק:

המוצץ הנוצץ

למי שלא סובלת מבעיות ממון ורוצה לפנק את הרך הנולד (או ליתר דיוק, להוציא לכל האמהות בגינה את העיניים), הרשו לנו להציע את המוצץ הכי יקר בסביבה: מדובר במוצץ שבו משובצים 250 יהלומים לבנים שמסתכמים בשלושה קראט. המוצץ מצופה 18 קראט זהב לבן והוא העתק מדויק של המוצץ שהוענק במתנה לבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי לרגל הולדת בתם שיילו. וכן, הוא לגמרי עומד בדרישות הבטיחות.

גולדן שאוור

אמבטיות ראשונות לתינוק זה מפחיד, אבל כשהאמבטיה שלו עשויה מאבני סוורובסקי, זה טיפה יותר קל. או לפחות נוצץ. תמורת 5,200 דולר בלבד (ו־שישה עד שמונה שבועות המתנה למשלוח), תוכלו להיות הבעלים הגאים של אמבטיית תינוק באיזה צבע שתרצו. השמועות גורסות שקלי רונלד קנתה את האמבטיה הזו לביונסה לכבוד הולדת בלו אייבי, אבל מאחר שביונסה היא פח ולא אמרה לה מעולם תודה או העלתה תמונה של הפלא, אנחנו לא יכולים להיות בטוחים.
9 צפייה בגלריה
לא אמרתם לה אפילו תודה בפייס? בוז
לא אמרתם לה אפילו תודה בפייס? בוז
לא אמרתם לה אפילו תודה בפייס? בוז
(צילום: gettyimages)

לישון על המיליון

טוב, זה באמת over the top אבל אתם יודעים מה אומרים - רק הטוב ביותר עבור הבייביז שלנו. אז קבלו: עריסה מזהב טהור שעולה 12 מיליון דולר, שוקלת משהו כמו 188 קילו, ומתאימה לשלושה חודשים במקסימום, אבל היי, אנחנו בטוחים שלאף אחת מהחברות שלך אין כזו. רוצה?

שתייה מופרזת

ואם את סתם בקטע של מותגים, אבל לא מעוניינת להוציא יותר מדי כסף, אנחנו שמחים לעדכן שחברות האופנה הגדולות, ביניהן ראלף לורן, ברברי, דולצ'ה וגבאנה, דיור ואפילו ארמני, הוציאו ליינים מיוחדים של בקבוקים עבור הבייביז המיוחסים.

קקי ירוק

ואי אפשר בלי קצת איכות סביבה - כל אמא יודעת שהסיבה היחידה לגמול את התינוק מחיתולים (בואו, אף אחד לא אוהב לנקות ישבנים) היא כדי להפסיק להוציא סכומים מגוחכים על חיתולים ברשתות הפארם. אבל בואו נהיה רגע רציניים ונחשוב גם על איכות הסביבה. זו הסיבה שהחברה של ג'סיקה אלבה, "הונסט", הוציאה חיתולים אקולוגיים, שאפשר לכבס ומתכלים לבד.
9 צפייה בגלריה
איך מחליפים חיתולים בלי להתלכלך עם שמלה לבנה?
איך מחליפים חיתולים בלי להתלכלך עם שמלה לבנה?
איך מחליפים חיתולים בלי להתלכלך עם שמלה לבנה?
(צילום: MCT)
מתוך גליון "פנאי פלוס" החדש
9 צפייה בגלריה
(צילום: פיני סילוק)