1 צפייה בגלריה
הלוואי ותעשה לנו הרב הילדים מנומשים. הנסיך הארי לוהט
הלוואי ותעשה לנו הרב הילדים מנומשים. הנסיך הארי לוהט
הלוואי ותעשה לנו הרב הילדים מנומשים. הנסיך הארי לוהט
(splashnews)
מה אתם יודעים, מתברר שהנסיך הארי הוא הרבה יותר מתואר אצולה ופנים יפות (וגוף לוהט). יורש העצר הצעיר אירגן והנחה אמש (ג') מופע התרמה בארמון קנזינגטון, וההכנסות נתרמו לארגון הצדקה Sentebale שהקים הנסיך. הכי אביר כתום על סוס לבן.
בין האמנים שהופיעו באירוע היו הזמרת ג'וס סטון ולהקת "קולדפליי", שהרימו לקהל והצליחו להוציא אפילו את הארי מתפקידו הרשמי. מצד שני, אנחנו מדברים על בחור שהשתובב עירום בלאס וגאס והתחפש לנאצי, אז כריס מרטין קטן עליו.
A video posted by catekirk (@catekirk)
on Jun 29, 2016 at 12:01am PDT
ארגון הצדקה מסייע לילדים בלסוטו, מדינה אפריקאית עניה בה שיעור החולים באיידס גבוה במיוחד. "הגעתי ללסוטו בפעם הראשונה כשהייתי בן 19", סיפר הנסיך לקהל שמנה כ-3,000 בני אדם. "ראיתי מדינה שמתמודדת עם אתגרים יוצאי דופן. האוכלוסיה הצעירה בלסוטו פגיעה מאוד, ילדים נגנבים מהוריהם ונמכרים לעבדות ולעיתים קרובות אח מההורים או שניהם מתים ממגיפת האיידס, ואז מי שמנהלות את משקי הבית הן ילדות בנות 12, בצריכות לדאוג לבד לאחיהן הקטנים".
הארי הצליח לראות את הצד החיובי במדינה העצובה. "בביקור הראשון למדתי שלסוטו היא מדינה עם לב מאושר, והיא מתמוד עם הקשיים בעזרת חום, אופטימיות ואומץ. לא לקח לי הרבה זמן להתאהב בה ובילדים שגרים שם. אם הסיפורים נגעו ללבכם, מצאו זמן וקיראו על המלחמה בנגיף ה-HIV בלסוטו בפרט ובאפריקה בכלל, וגם כאן בבריטניה".
A video posted by Paloma Ramos (@stickbunch)
on Jun 28, 2016 at 11:54pm PDT
בסוף ההופעה של קולדפליי עלה הנסיך לבמה, הודה למשתתפים ונופף בידיו כאחרון זמרי הרוק. אם זה לא מספיק, הוא רקד ושר עם הלהקה ומקהלת ילדים שהופיעו גם הם. איך הוא עדיין רווק? גם אנחנו לא ממש מבינים.
A video posted by @gettyvideo
on Jun 28, 2016 at 7:39pm PDT