ביונסה חגגה אתמול (א') את יום הולדתה ה-35 ,אבל ויתרה על חגיגות מנקרות עיניים והגיעה עם ג'יי זי (46) לפסטיבל המוזיקה "Made in Americe" שייסד בעלה ומתקיים זה השנה החמישית בפילדלפיה, שם נראתה מתמנגלת עם גבר נוסף שיודע איך זה להיות נשוי לאישה הכי חזקה בעולם. ושלום לביל קלינטון.
קלינטון המקשיש (70) ניסה להתחבר עם כמה מהראפרים שהגיעו להופיע במקום ואיך נגיד את זה בעדינות - הוא לא בדיוק רולינג וויז דה הומיז. מצד שני, לו ולג'יי זי יש הרבה על מה לדבר. בין הנושאים שעלו לנו לראש בשלוף: בגידות, נשים חזקות שמאיימות על הגבריות השברירית שלנו וכמובן, האובמה'ז. אגב, האם ביונסה וג'יי זי, שנחשבים לחברים קרובים של ברק ומישל אובמה, מנסים לסלול את דרכם לבית הלבן? אין לנו ספק שג'יי זי יהיה "הגבר הראשון" השני הכיטוב שאפשר. ותחשבו כמה אמריקה תחסוך כשבני הזוג יעשו דואט של ההמנון בטקס ההשבעה.
A video posted by @melissadoll23
on Sep 4, 2016 at 11:38pm PDT
ג'יי זי, חמוד שכמותו, הבין שיום הולדת זה מאורע מיוחד ולכן לא בגד באשתו באותו ערב, למעשה, השניים נראו צמודים מאי פעם ונהנו מההופעות באוהל אח"מים מיוחד שהוקם במקום. הראפר צ'אנס הגדיל לעשות, והקדיש שיר לקווין בי, שנראתה נבוכה מהמעמד. היא כזו אנושית לפעמים.
A photo posted by Hit Up Ange (@hitupange)
on Sep 4, 2016 at 11:38pm PDT
A photo posted by Beyoncé Polska (@beyoncepolska)
on Sep 4, 2016 at 11:26pm PDT
A video posted by Beyoncé (@apathy4)
on Sep 4, 2016 at 10:25pm PDT
A video posted by The Royal trinity (@thedailytrinity)
on Sep 4, 2016 at 10:19pm PDT